Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en addon som kun legger på cooldown tall på spellsene. DVS store nedtellings tall over spellene til neste "Ice block" og "Fire Blast" feks... er klar.

5056354[/snapback]

Discord Action Bars har en cooldown funksjon som ser sånn ut:

5075642[/snapback]

Kan du legge ut ui, og forklare litt hvordan du fikk den sånn?

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Hvilken addon må jeg bruke for å få det til å se sånn ut (bildet):'

 

Edit: Finnes det en addon som gjør at en mobs healt vises i %?

5109288[/snapback]

 

For å få det til å se akkurat slik ut trenger du ikke mer enn to addons. Den første heter ClassIcons, og den finner du her. Den andre er tatt fra Gypsymod, og heter naturligvis Gypsy_Unitbars. Hvor du finner denne i riktig versjon husker jeg faktisk ikke helt, så jeg legger den heller opp her.

 

edit: Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Sylvanas UI 1800, funker fett for meg og min Female Warrior (Kristanna, lvl 16, Arathor).

 

Det eneste jeg savner er en addon som holder orden på de kraftigste hittene man har hatt, med Normal hits, Critical hits og hits med Heroic Strike og andre spesialangrep. Mener jeg så noe slikt i Xephon's UI Compilation, men jeg klarer på død og liv ikke huske hva denne addonen het. Noen som kan hjelpe..?

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at jeg leter etter en liten mod. Det dreier seg om en liten sak som var med i sist versjon av InsomniaX,en slags "toolbar" som inneholdt hearthstone, alle pot's, bandages, og ting som thistle tea o.l. Liten grå sak som kunne dras rundt,jævlig praktisk!

 

Noen som vet hva jeg snakker om? :)

Lenke til kommentar
Nå har det seg sånn at jeg leter etter en liten mod. Det dreier seg om en liten  sak som var med i sist versjon av InsomniaX,en slags "toolbar" som inneholdt  hearthstone, alle pot's, bandages, og ting som thistle tea o.l. Liten grå sak som kunne dras rundt,jævlig praktisk!

 

Noen som vet hva jeg snakker om? :)

5139175[/snapback]

 

Ja, den heter Auto Bar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...