Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet?

 

Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute.

 

Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet?

 

Den hørtes ikke dum ut, fint hvis noen hadde vist hva den het :)

Lenke til kommentar
ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet?

 

Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute.

 

Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette.

 

Link til videoen?

Lenke til kommentar
ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet?

 

Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute.

 

Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette.

 

Link til videoen?

I wish.. den lå på Stage6.com og den stenger, så umulig å finne/linke

Lenke til kommentar

Lighthead - Viser mer detaljert informasjon om alle quests du har. I tillegg lar den deg lese kommentarene som ligger under hvert enkelt quest på wowhead. Slik får du all informasjon du trenger.

TomTom - En map-addon av samme fyr. Kan brukes med andre map-addons. Den markerer posisjoner for drops, NPCs osv. på kartet fra Lighthead. De to er en god kombo.

 

Jeg bruker også "Bayi's Extended Questlog", men den hjelper ikke på selve questingen. Den gir meg bare et større quest-vindu samt mulighet for å sette opp quest-tracker som jeg vil.

Lenke til kommentar

Du har også en addon som heter CT_viewport els. Denne gjør at du kan justere hvor stor del av skjermen som skal synes. Altså, har du et sånt panel kan du velge at det ikke skal være noe skjer bak den, men heller widescreen over.

 

Var litt dårlig forklart, kan prøve å vise bilde istedet:

dualwc5.jpg

Der har han viewport på den ene siden.

 

wowscrnshot110306154046eg4.jpg

Og der har vi hva jeg mener, der ser du at han har forminsker skjermen, slik at litt av skjermen er svart, men han får med seg alt fortsatt.

 

Men er nok EEpanels btw, det panelet på screenshotet du viste.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...