Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har syke problemer med eePanels2?

 

Prøvd i lengre tid å få oppgradert fra eePanels til eePanels2, men den bugger hver gang, og tvinger meg til å bytte tilbake.

Greia er at når jeg legger til (og prøver å bruke eP2) så kan jeg lage et nytt panel, men kan ikke bytte NOE gjennom settings, eller høyre klikke på framen for å få dropdown meny. Den er helt mongo hver gang jeg prøver.

 

Noen som vet hva som kan gjøre dette?

 

PS: Er ikke bare ved én anledning (eller én versjon) har prøvd gang på gang etter den har blitt oppdatert, men fortsatt samme problemet. Dog, var ikke sånn når jeg lastet ned Caith UI, da kunne jeg fikle rundt, helt til jeg resatte settings, da klikka det for den.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem... Jeg hadde en sykt bra addon som ikke bare viste meg Cooldowns på alle abilities, men som samtidig viste meg hvor mange av hver spell jeg kunne bruke før jeg var tom for mana/rage/energy. Så reformaterte jeg, og mista alt uten å være smart nok til å huske å skrive ned hva den het, og så finner jeg den ikke igjen på curse... noen som kan hjelpe meg med link/navn på addon'en??

Lenke til kommentar

Nye autobar config plager meg litt! Lager no custom buttons for vanlig Health potions, tempest keep potions, pvp potions og health stones. Sånn at man har alt i samme slot, med 1 keybinding.

 

Men får ikke binde key til custom buttons. Bare predefinerte kategorier sånn som potion cooldown: health osv.

Så da må jeg ha 4 forskjellige keybindings avhengig av hvilken potion jeg vil bruke.

Litt vel knotete og unødvendig!

 

Dette var i hvert fall mulig å gjøre før, med gamle autobar.

 

Har jeg oversett no greier i config?

 

btw, prøvde å lage custom category også, men keybinds funka ikke da heller.

Savner gamle config menu :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

OmiCC? Men det er scrolling text også.. Da kommer det f.eks. "Shadow word: death is ready!"

EDIT: Bilde

post-95268-1205717877_thumb.jpg

EDIT2: Link til kun cooldown her.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Finnes det noen AddOn som gjør sånn at man ser alle buff'sa folk har på seg når man er i party? Altså sånn at det er akkurat som det originalt ser ut, uten noen AddOn's, men at man kan se dette uten å måtte holde over eller trykke på de.

Hvis dere skjøner hva jeg mener... Finnes det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Og da ble lille Jonas redd:

 

Jeg ga ut addonsa mine til en venn.. I natt mista han 50gold, og jeg mista 20gold. Jeg sto heller ikke ved AH Lengre.. Begge har prøvd å skifte passord, men til ingen nytte.

Kan dette ligge i addonsa?

 

post-95268-1206099341_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...