Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit.

 

Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden).

 

Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc.

 

Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut?

 

EDIT: Bruker 1280x1024

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit.

 

Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden).

 

Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc.

 

Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut?

 

EDIT: Bruker 1280x1024

 

Jeg har noen addons jeg synes er grei i PvP

 

PowerAura - Her kan du konfigurer det slik at hvis du har lite helse/mana, procc og slik vil komme som en animasjon eller lignende på skjermen.

Hourglass(Er ikke helt sikker på om det er rett navn) - Men den viser alle dine cooldowns iform av bars på skjermen, kan enkelt plasseres hvor som helst på skjermen.

SpellBinder - Navne på addons sier vel kanskje det meste at nå har du mulighet å binde så og si vær eneste spell/proffesion til keys, som i seg selv vil hjelpe hvis du vil ha vekk litt knapper og slikt på skjermen.

TrinketBar - Her kan du binde bruk at trinkets og slik til en key.

 

Hadde jeg vært hjemme skulle jeg ha linket til alle addons men kan dessverre ikke det fra jobben :/

Vet om flere men kommer ikke på navnene på de addon.

Lenke til kommentar
Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit.

 

Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden).

 

Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc.

 

Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut?

 

EDIT: Bruker 1280x1024

 

Kan du ikke bare laste ned en UI pakke du synes er fin? (Tapestry/Caith/whatever) og legge til de 3-4 addonene du krever at den har selv? Er ærlig talt ikke så utrolig mye jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...