Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Ok, har et par spørsmål.

 

Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av.

post-45676-1180557868_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, har et par spørsmål.

 

Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av.

8744470[/snapback]

 

Whisper-vinduet ser ut som Cellular.. De barsa er archud2..

 

Bare slett de, eller disable i addons-menyen

Lenke til kommentar
Ok, har et par spørsmål.

 

Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av.

8744470[/snapback]

Hvilken server spiller du på? Kjente igjen navnet "Randommage" der, selv om det sikkert finnes mer enn én som kaller seg det. :roll:

Lenke til kommentar

Armory -> Søk Loffi -> Human mage - Voilá

 

Edit: Å være supermann funker utrolig dårlig hvis Blizzard sine nettsider skal inn i kjeden. :>

 

Edit2: (Blir mye edits nå.) Lofnes, hvorfor bruker du max-rank Frostnova?

Enten det, eller så har du gode mengder spelldamage.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Armory -> Søk Loffi -> Human mage - Voilá

 

Edit: Å være supermann funker utrolig dårlig hvis Blizzard sine nettsider skal inn i kjeden. :>

 

Edit2: (Blir mye edits nå.) Lofnes, hvorfor bruker du max-rank Frostnova?

Enten det, eller så har du gode mengder spelldamage.

8744726[/snapback]

Si det, 100 mana forskjell og litt mer skade. Synes ikke det går spesielt utover manaforbruket egentlig. Jeg er forresten undead mage hvis du mente jeg var human?

 

Tullut: Al'akir spiller jeg på.

 

 

Enda et spørsmål: driver og surrer med confab. Prøver å flytte den, og /confab unlock skal visst gjøre jobben, men jeg klarer ikke å få flytta på den?

Lenke til kommentar

Herlig, da begynner det å komme seg her. Det er fortsatt noe jeg ikke liker, og det er den nye stilen som herjer over blant annet auctionhouse og questbaren (den originale).

 

post-45676-1180561213_thumb.jpg

 

Lurer også på om det er mulig å fjerne den stygge rosafargen? :p

 

 

Vet det er mange sikkert dumme spørsmål her, men første gang jeg faktisk gidder og mekke en ordentlig UI. Lærer i hvert fall. :D

 

 

Edit: glem det med rosafargen. Den var overraskende enkel å finne ut av.

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp lastet ned Photek, og lurer litt på hvorfor den baren øverst er der hele tiden. Den er jo helt tom. Jeg forstår at det er bakgrunnen for området der partyframes skal være, men jeg er jo ikke i party hele tiden, og jeg får den ikke vekk.

Er det en eePanel-sak? Jeg forsket litt i eePanels menyene, men fant bare fire panels, og den er ikke en av dem.

 

Help!

 

(For de som ikke vet hva jeg mener: Se på vedlegget. Den mørkere tykke baren øverst er totalt verdiløs for meg.)

Lenke til kommentar
Har skaffa ag unit frames igjen, men ser ingen unit frames jeg. Har resetta, har sjekka om de er gjemt, men finner ingenting. Noen som vet hva som kan være problemet?

8747311[/snapback]

 

Prøvd å skrive /aguf config? Ellers så vises det på fubar hvis du har.

8747385[/snapback]

Har prøvd det og ja. Lasta ned på nytt så funka den o.O

Men klarte ikke å venne meg til de denne gangen heller, og når jeg skrudde av addonen så kommer denne feilmeldinga opp hver gang jeg targeter noe:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
errormj8.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...