KeyanZa Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det holder med 1 innlegg keyanza, folk vil hjelpe deg, men kanskje ikke så raskt som du forventet. 8635648[/snapback] vet, men det er 2 timer siden den ble postet er litt i hastverk, når jeg er i arena uten noen mods , hehe Endret 17. mai 2007 av KeyanZa Lenke til kommentar
Marker Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 jeg syns å huske det har blitt diskutert her før, men jeg våger meg frempå igjen: Finnes det en addon som gir en egen target frame for de forskjellige Raid-symbolene, slik at f eks jeg kan velge at de targetene som er marked med skull, stjerne og måne kommer på en liste under hverandre, og at de skifter etter hvert som party/raid-leader skifter på raid-symbolene? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 jeg syns å huske det har blitt diskutert her før, men jeg våger meg frempå igjen: Finnes det en addon som gir en egen target frame for de forskjellige Raid-symbolene, slik at f eks jeg kan velge at de targetene som er marked med skull, stjerne og måne kommer på en liste under hverandre, og at de skifter etter hvert som party/raid-leader skifter på raid-symbolene? 8652653[/snapback] Slik jeg skjønner det finnes det ingen måte å finne ut hvilket raidsymbol en mob har. Du kan sette raidsymbol med en kommando, men du kan ikke hente det ut igjen. Jeg regner med det er en restriksjon de har satt med vilje for nettopp å hindre det du leter etter. Hvilket synes å være en totalt meningsløs restriksjon. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som veit mitt problem?? Jeg har ikke spilt wow på ett halvt år, da jeg spilte funka CT_Mod og alt det der, men nå funker det ikke. Det er bare rødt i Addons på wow. Jeg prøver å legge til nye oppdaterte versoner, men ikke noe kommer. Hva har skjedd?? Evnt. noen som kan gi meg en guide helt fra bunn hvordan man gjør det?? (Har ikke lest alle postene så veit ikke om det er gjort allerde!) Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som veit mitt problem?? Jeg har ikke spilt wow på ett halvt år, da jeg spilte funka CT_Mod og alt det der, men nå funker det ikke. Det er bare rødt i Addons på wow. Jeg prøver å legge til nye oppdaterte versoner, men ikke noe kommer. Hva har skjedd?? Evnt. noen som kan gi meg en guide helt fra bunn hvordan man gjør det?? (Har ikke lest alle postene så veit ikke om det er gjort allerde!) 8657421[/snapback] Huk av den boksen med "Load out of dates addons" i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Kiwiboy: CT_mod hadde jeg dumpet uansett. Bruk Bartender3 eller Bongos som toolbar mod. Ta også en titt på www.wowace.com/files og se om du ikke kan bytte ut mods med tilsvarende mods? Evt kan du poste liste med "out of date" mods her så kan noen sikkert anbefale mods som er oppdatert og har samme funksjon. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Har oppdaget en addon som har vist en sammenligning i "viktige" stats når man sammenligner med et annet item (noe lignende EQcompare) men finner ikke ut hva den heter eller hvor jeg finner den. Bilde: http://www.worldofraids.com/news/blacktemp...ntknowledge.png Hjelp! Endret 22. mai 2007 av -NeoRag- Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Ratingsbuster heter den, du finner den på files.wowace.com. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har Ratingbuster. Den viser ikke Stat Summary. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er det av addons som blir brukt på den her, tror dere? Var rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Squeenix, Ag_uf og Cryloysis (typo?) hvertfall. Bartender3? Endret 22. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Squeenix, Ag_uf og Cryloysis (typo?) hvertfall. Bartender3? 8677488[/snapback] Tror heller det er snakk om Pitbull unitframes (Statisk portrett), eepanels ( paneler ) Cryolysis, Bartender, AlphaMap, SimpleMinimap, og de vanlige modsa som sct osv. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis noen finner ny versjon av bartender 3, legg ut link please! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Er det mange addons som det blir problemer/ikke fungerer i denne patchen? Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Er det mange addons som det blir problemer/ikke fungerer i denne patchen? 8680027[/snapback] de som ikke funker hos meg er bartender 3 og moveanything, ellers så ser det greit ut Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hos meg funker ikke Ag_UnitFrames, noen som har link til den nyeste versjonen? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Æsj! Der gikk hele UI'n i dass. Alle AddOnsa er loada og skal funke, men INGEN funker. Blir så frustrert! Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Auctioneer, coordinates og mobmap fungerer ikke lenger her Noen som vet hvordan jeg kan få det til å fungere igjen? Endret 23. mai 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Bartender3 funka istad, FuBar funka istad, SW_Stats funka, men nå gjør det ikke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå