Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Har lasta ned Bartender3, men sliter med noe greier. Finnes det ingen options for bars og greier? Vet at det er en liten knott ved minimappet, og klarer å få opp slik at jeg ser alle barsene grønt og jeg kan endre på de. Men Bar nr. 2 har forsvunnet, og bare 3 og 4 står loddrett. Hvordan får jeg de til å bli horisontale?? Noen som skjønner eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som kan anbefale en fin UI som er ferdig lagd og passer en skjermoppløsning på 1024*768?

Takk

8467425[/snapback]

 

Photek UI er bra, og det er enkelt å forandre på om du skulle føle for det.

8468655[/snapback]

 

Prøvde den eg, men det såg helt rompe ut på 1440x900. Alt var knøttlite og uleselig. =/ Prøvde widescreen versjonen..

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å "eksportere" UI'et eller noe sånt. Sånn at noen andre kan bruke UI'et med akuratt dine settings (altså at de ikke trenger å stille på noe etter de har kopiert / intallert det) og at man kan legge UI'et inn på en annen karakter også uten å måtte gjøre instillinger på nytt.

 

:)

Lenke til kommentar
Er det noen mulighet for å "eksportere" UI'et eller noe sånt. Sånn at noen andre kan bruke UI'et med akuratt dine settings (altså at de ikke trenger å stille på noe etter de har kopiert / intallert det) og at man kan legge UI'et inn på en annen karakter også uten å måtte gjøre instillinger på nytt.

 

:)

8490103[/snapback]

Hvis du skal flytte til en annen mappe kan du kopiere WTF og Interface mappene. Deretter går du inn i WTF mappen og kopierer eller overskriver accountmapen, servermappen og spillermappen til den du vil kopiere. (Accountnavn må alltid skrives med caps)

 

Hvis du skal ha det på en annen toon på samme PC holder det at du går inn i WTF og kopierer og endrer navn slik det måtte passe seg.

 

Ble litt rotete forklart dette her, men håper du forstår det uansett. =)

Lenke til kommentar
har et lite problem her, Bruker eePanels men jeg må resete og sette opp den på nytt hver gang jeg logger ut. Noen som vet hvordan jeg skal få den til og være der hele tiden?

8496420[/snapback]

Min eepanels var slik. så plutselig resatte hele UI'n seg (kom ned mot 15x panel etterhvert, kunne ikke enable de gamle) så plutselig var det working as intended. litt pussig

Lenke til kommentar

Har et ganske irriterende problem når jeg healer i grupper. Vet ikke om det er slik med vanlilla ui, men med Photek UI som jeg bruker, kommer det opp en enormt stor (og fryktelig irriterende) "player options"-informasjonsboks frem dersom jeg mouser over en vennlig unit mens jeg har et vennlig target.

 

PhotekUI bruker forøvrig aguf frames dersom det har noe å si.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, hadde en addon før som viste saleprice på questrewards FØR man leverte questet, så man kunne velge reward utifra hvor mye man selger ting til vendor for i stedet for villkårlig når det ikke er noe man trenger.

 

Men jeg husker selvfølgelig ikke hva denne heter... Anyone? :hmm:

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål, hadde en addon før som viste saleprice på questrewards FØR man leverte questet, så man kunne velge reward utifra hvor mye man selger ting til vendor for i stedet for villkårlig når det ikke er noe man trenger.

 

Men jeg husker selvfølgelig ikke hva denne heter... Anyone?  :hmm:

8520075[/snapback]

 

Cola light. kjempe good :)

 

http://www.wowace.com/files/ColaLight/Cola...t-r32062.19.zip

Den inneholdt iallefall alt jeg har sett av priser "out of the box" når jeg lasta den ned. tror ikke du skal trenge og samle noe info sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...