Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Guilden min har en druid som main tank. Av healers har vi en del druids. Vi hadde også hatt caster-druids hvis jeg hadde latt de få lov :!: .

Jeg kaller det en hybrid klasse jeg.

 

Det du klager over er at du ikke kan løpe rundt som bjørn samtidig som du spammer moonfire og healer deg selv.

Det er en grunn til at dere ikke kan det, ikke sant.

7802377[/snapback]

Les alt om igjen du, så kanskje du forstår. Ingen som klager over at druids ikke kan det jeg sier.

Gratulerer med druid som mt. Har vel farma naxx i noen måneder før BC kom ut da tenker jeg?

7802433[/snapback]

Jeg har lest mesteparten av det du har skrevet, og du sier at paladins og shamans er gode hybrider, fordi de trenger ikke å gå inn og ut av form for å bytte mellom dps/healing i motsetning til druids.

 

Og nei, tanken har faktisk vært level 60 i 10 dager eller noe, men han er veldig flink, og nå som tbc er her spiller gearet liten rolle.

7802514[/snapback]

Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier de er hybrider av nettopp den grunn.

 

Og, det med naxx. Det var ironi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ved flere annledinger at druid ikke er en hybrid klasse, ikke prøv å vri deg unna.

 

En shaman må ikke fjerne masse hitpoints og masse armor, ergo gjøre deg veldig sårbar, for en liten heal. Likeså med en paladin.

 

En druid kan ikke makse dps'en sin i bearform, ei heller makse overlevelsesevnen i catform. En hybrid gjør dette uten å miste evnen til å gjøre masse annet.

7801415[/snapback]

 

spiller med dama hu spiller shaman (100%) resto og har ikke så sykt mye armor / hp

 

druide / pala / shaman er alle 3Hybrider

7801438[/snapback]

Skaff bedre gear og respec. Resto er for support, ikke close combat.

Druid er ikke hybrid.

7801441[/snapback]

 

Bevis nok?

 

Og anngående ironi. Lær deg å bruke det.

Lenke til kommentar
Du sier ved flere annledinger at druid ikke er en hybrid klasse, ikke prøv å vri deg unna.

 

En shaman må ikke fjerne masse hitpoints og masse armor, ergo gjøre deg veldig sårbar, for en liten heal. Likeså med en paladin.

 

En druid kan ikke makse dps'en sin i bearform, ei heller makse overlevelsesevnen i catform. En hybrid gjør dette uten å miste evnen til å gjøre masse annet.

7801415[/snapback]

 

spiller med dama hu spiller shaman (100%) resto og har ikke så sykt mye armor / hp

 

druide / pala / shaman er alle 3Hybrider

7801438[/snapback]

Skaff bedre gear og respec. Resto er for support, ikke close combat.

Druid er ikke hybrid.

7801441[/snapback]

 

Bevis nok?

 

Og anngående ironi. Lær deg å bruke det.

7802913[/snapback]

 

hvem var det mot?

Lenke til kommentar
Og anngående ironi. Lær deg å bruke det.

7802913[/snapback]

Jeg gidder seriøst ikke ta en diskusjon om ironi her, saken er at du ikke skjønte at jeg forsto rimelig lett at dere ikke hadde farma naxx i flere måneder, og vitset om det.

 

Bevis nok? hva mener du?

7803029[/snapback]

Først sier du at druids ikke er en hybrid class, så quoter jeg deg, og sier at de er det.

Du svarer med dette: "Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier de er hybrider av nettopp den grunn."

 

Så viser jeg en quote hvor du sier at de ikke er det. Bevis for at du sier imot deg selv.

Lenke til kommentar
Og anngående ironi. Lær deg å bruke det.

7802913[/snapback]

Jeg gidder seriøst ikke ta en diskusjon om ironi her, saken er at du ikke skjønte at jeg forsto rimelig lett at dere ikke hadde farma naxx i flere måneder, og vitset om det.

 

Bevis nok? hva mener du?

7803029[/snapback]

Først sier du at druids ikke er en hybrid class, så quoter jeg deg, og sier at de er det.

Du svarer med dette: "Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier de er hybrider av nettopp den grunn."

 

Så viser jeg en quote hvor du sier at de ikke er det. Bevis for at du sier imot deg selv.

7803120[/snapback]

Har du røyka noe surt idag eller? Jeg sier shamans og paladins er hybrids av nettopp de grunnene du lista opp, ikke druids.

Lenke til kommentar
Har du røyka noe surt idag eller? Jeg sier shamans og paladins er hybrids av nettopp de grunnene du lista opp, ikke druids.

Du sier også at druid ikke er hybrid.

7803157[/snapback]

Korrekt, jeg sier at druids ikke er hybrids, men shamans og paladins er.

 

Vis meg hvor du mener jeg "brått gjør om meningene" mine takk.

 

Jeg ønsker virkelig å få sett hvor du mener jeg sier at druids er hybrids. Dette du måtte dra en helt utrolig patetisk "kapowned" av, Lilleslem? Du så kanskje ikke poenget du heller?

 

Det er egentlig utrolig logisk. Jeg sier at shamans og paladins er hybrids, og ikke druids. Hvordan du/dere klarer å vrenge det til at jeg sier druids er hybrids er for meg beyond imagination.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Guilden min har en druid som main tank. Av healers har vi en del druids. Vi hadde også hatt caster-druids hvis jeg hadde latt de få lov :!: .

Jeg kaller det en hybrid klasse jeg.

 

Det du klager over er at du ikke kan løpe rundt som bjørn samtidig som du spammer moonfire og healer deg selv.

Det er en grunn til at dere ikke kan det, ikke sant.

7802377[/snapback]

Les alt om igjen du, så kanskje du forstår. Ingen som klager over at druids ikke kan det jeg sier.

Gratulerer med druid som mt. Har vel farma naxx i noen måneder før BC kom ut da tenker jeg?

7802433[/snapback]

Jeg har lest mesteparten av det du har skrevet, og du sier at paladins og shamans er gode hybrider, fordi de trenger ikke å gå inn og ut av form for å bytte mellom dps/healing i motsetning til druids.

 

Og nei, tanken har faktisk vært level 60 i 10 dager eller noe, men han er veldig flink, og nå som tbc er her spiller gearet liten rolle.

7802514[/snapback]

Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier de er hybrider av nettopp den grunn.

 

Og, det med naxx. Det var ironi.

7802603[/snapback]

Ta en titt på mitt siste inlegg i denne quoten. Jeg snakker om paladins og shamans, ikke druids. Får jeg forklart det enklere? Tror ikke jeg finner noen mindre skjeer.

Lenke til kommentar

Denne dumme krangelen startet med at:

Du sa druids ikke er hybrider.

Jeg quota deg og sa, "Jo det er de"

Så kom en del argumenter fra min side, du svarer med at jeg ikke forstår situasjonen.

 

Så sier du dette:

Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier de er hybrider av nettopp den grunn.

7802603[/snapback]

Jeg tror at alle andre enn deg tolker det som "Druids er hybrider, nettopp av den grunn"

 

Her startet missforståelsene.

 

Rett og slett, du sier de ikke er hybrider, jeg og resten av forumet sier det er det.

Jeg tror heller ikke at vi to kommer noen vei med dette. Hva sier du til å slutte nå? :)

Lenke til kommentar

Vel for det første er det du som har misforstått, så vi skal ingen vei med noenting. Du sier jeg endrer meningene mine i en diskusjon, som er helt feil. Det sekundet "resten av forumet" faktisk sier at den eneste konklusjonen av mitt svar er at jeg motsier meg selv fra bare et par poster tilbake, skal jeg virkelig legge meg flat og si unnskyld. Til da, skal ikke vi slutte med noenting, men du.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Jeg missforstod deg jo faktisk fordi du klarte å skrive en setning feil.

7804169[/snapback]

Du konkluderte fortsatt med at den jeg må ha motsagt meg selv fra bare 2-3 poster tidligere. Det kunne ikke falle deg inn der og da at kanskje du forsto feil, ikke at personen som skrev meldingen hadde endra mening bare på noen minutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...