Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok?

 

Har ikke sett filmen though.

5636882[/snapback]

 

Det var mc

5637443[/snapback]

O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der :p

 

For å sitere meg selv:

 

 

(...)Og jeg vet ikke med dette Druid-only raidet på MC, men her er iallefall filmen fra Druid-only raid på Onyxia: http://files.filefront.com/WoW___DruidOnyx...;/fileinfo.html

5637892[/snapback]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Uansett, er 34 druids som tok ned Onyxia, en stor prestasjon, som ikke kunne blitt gjort av noen andre classes, tror jeg vertfall(feks Shaman osv). Trekker tilbake denne påstanden når jeg ser en video av et reint-class raid med noe annet en druids.

 

Jeg er nesten full restoration, og ikke si til meg at jeg er det siden alle vill jeg skal være det.. Jeg har vært det siden dag 1, og valgte å være det siden jeg liker å være healer. Valgte druid over priest siden vi healer nesten like bra, men kan ha mye mer morro på egen hånd, og i andre former.

Lenke til kommentar

Min første druid var en Tauren, som jeg tilsammen har levlet opp til 26. Så fant jeg ut at alle vennene mine spilte Alliance, og levlet opp Dagobah til 60 der. Med resto seff.

Nå kjører jeg feral på Tauren min, faen så artig i WSG! Grinding går svært kjapt, eneste jeg mangler er litt utstyr

Lenke til kommentar

Yay!

 

Druidtråd :D

 

 

Jeg har vært druid siden jeg begynte å spille.

Hadde da planlagt å være night elf druid med skinning/leatherworking i 2-3 måneder, men fikk meg aldri til å kjøpe spillet, så jeg spillte litt hos en kompis.

 

 

En dag på VK2 IKT ved Adolph Øiens VGS i Trondhjem, stakk jeg på Torget i lunchpausen (1 times pause og vi fåkke sitte på klasserommet, hva skal en stakkars nerd gjøre?) og innom Spaceworld.

Sku kjøpe klær, så hadde fått litt penger av mamma, men kom hjem den dagen med 1 stk WoW og null klær :p

 

Og siden har ingen sett meg.

 

 

Vel, det er kanskje litt overdrevent.

 

 

 

Uansett, back to topic.

 

 

Jeg var vel restodruid til lv 50, men da ble jeg lut lei av å kun bli sett på som healer, så jeg respecca til en balance/feral-specc og kjørte greit til 54, før jeg en dag bestemte meg for at full feral var veien å gå.

 

Jeg angrer fortsatt ikke.

 

Moro å tanke i ST uten healer ^^

Ta ned drager og Avatar of Hakkar med 1 60 bear, 1 56 hunt0r, 1 59 rogue, 1 60 rogue og 1 60 lock med void som offtanka ^^

 

Vi klarte oss overraskende bra uten wipes, og uten noe særlig healing.

 

 

 

Ellers var det moro å tanke i BRD, UBRS og Scholo.

Og alle lowerlevel instances som ZF, Mara, Ulda, SM etc.

Kjekt å hjelpe lowlevels gjennom :p

 

 

Jeg kjører et helt greit feralbuild (0/37/14)

og gjør det bra både i PvP og PvE.

 

 

Noe av det beste er jo å stå på the Bridge of Doom i Dun Baldar og hurricane uforsiktige folk som springer over med lite helse, eller de som står der og slår på andre.

 

 

 

Kjører 2 sett med items da.

Et for feral og et for healing.

Det må man nesten ha, så det opptar jo litt bagspace, men shitt au ^^

 

 

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med å ha druid som main og spille mest på og sånt :)

 

Og jeg kjeder meg grønn når jeg spiller på warrioren eller roguen min :p

Lenke til kommentar

O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der :p

 

5639725[/snapback]

 

Som hva da? Magmadar blir sikkert litt festlig uten tranq. shot, lucifron hakket vanskeligere uten dispell og domo litt vanskeligere uten sheep, men langt fra umulig ivl nå jeg si. En 40-manns druidgruppe kan ta en del mer dmg enn en vanlig gruppen ettersom alle faktisk kan heale seg selv.

5640293[/snapback]

og med tanke på at de sikkert har ganske bra gear :)

5640302[/snapback]

 

Druid er bare den beste rasen, det må jeg starte med, men med tanke på bra gear, så selvfølgelig kan de klare de :)

Lenke til kommentar

Det må sies at wow er veldig gear dependent.. Enda viktigere for druids, som må ha flere gear-sets tilgjengelig for å utnytte sin kraft fullt ut.

 

Det er stor forskjell på en god druid, og en dårlig en..

En dårlig restoration druid i mc bruker feks høyeste rank av HT hele tiden, og tenker ikke på overheal og manabruk. Mens en flink en caster den spellen som passer best der og da, og kan passe på å ha mana til hele kampen.

Lenke til kommentar

Druide her også!

 

Spilt siden juli i fjor. Har aldri problemer med å finne gruppe o.l. Var MT healer i mitt forrige guild, og er MT healer i mitt nåværende. Druiden er ingen lett klasse å spille, men med rett person bak karakteren, så kan man måle seg med primærklassene uten problem. Har sett druider dele ut SYKE mengder med DPS både i moonkin- og catform. Og kan selv stå inne for at vi kan heale bedre enn maaange priests ;)

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor jeg leste dette men:

 

En druid kan ikke heale bedre enn en god priest, men mye bedre enn en middelmådig

En druid kan ikke tanke bedre enn en god warrior, men mye bedre enn en middelmådig

En druid kan ikke gi mer skade en en god mage/rogue, men bedre enn en middelmådig.

 

Vil ikke helt si at alt dette stemmer helt, men fyrn var inne på noe :p

Lenke til kommentar

En dårlig restoration druid i mc bruker feks høyeste rank av HT hele tiden, og tenker ikke på overheal og manabruk. Mens en flink en caster den spellen som passer best der og da, og kan passe på å ha mana til hele kampen.

5655095[/snapback]

 

Nei og nei... jeg er en dårlig resto druid :\

 

Bruker alltid høyeste rank av healing spells og synes de tre jeg bruker passer til enhver anledning... Rejuv = 1350 hp over 12 sec, Regrowth = critchance på ca.60% critter for 2k og healer for 12-1300 over 20 sec. Healing touch healer for mellom 2.5k og 3k og critter for ca. 4.5k.

 

Har liksom litt å velge mellom selv om jeg bare bruker høyeste rank... Går forøvrig ikke tom for mana heller og healer ofte main tank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...