Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balance? Vekk med det!

5635597[/snapback]

 

Jeg er tydeligvis den eneste i verden som liker balance, men hva er det du mener ser så dårlig? Gjør bra med dmg (har outdmg'et mange mages i MC med ikke særlig til gear og critauraen er også ok) og kan heale og decurse hvis det trengs. Har healet både MT og andre grupper i Onyxia/MC/ZG som balance og møtte på minimalt med problemer.

 

Nå kan jeg nevne noen positive ting med Balance så kan du komme med motstridende meninger eller negative sider :)

 

*Gjør bra med nukedmg på ett target, ikke mye til AoE

*Blir ikke instagibbed like fort som andre casters av melee mobs pga over 6k armor

*Gir en critaura på 3% til alle i gruppen, bra i pvp og hvis man må få ned et target så fort som mulig

*Kan heale relativt greit med bra gear, MC/Onyx/ZG er ikke noe problem. Kan også combatresse healers/tanks hvis noe skulle gå galt.

Lenke til kommentar

Bra nukedamage? Alle andre classes har bedre nukedamage(utenom paladins) enn druids. Har selv sett wrath critte hver gang med charm aktivert, grei DPS det, men andre classes har mye bedre spells fremdeles. Balance er gimp.

Dessuten er det lite balance gear der ute. Kjapt kommer jeg bare på taut dragonhide gloves.

 

Du går også glipp av Hotw, eller NS+innervate. (eventuelt NS+hotW, mer sjeldent though)

Lenke til kommentar

Har selv en 60 druid feral spec og synes druid rocker.

 

Begynte først med shaman, spilte den opp til lvl60. Fikk bra blått gear på den (Arcanite reaper, 24% crit på melee ect.)

Gikk litt lei shamanen, og spilte opp en lvl 60 prest. Presten har endel MC gear, og det beste av blå gear imo. Vi hadde en feral druid i guildet som etter min mening var bedre tank enn 98% av de andre warriorene i guildet (og på servern). Med dette sett fra en healers perspektiv. Han har nå tanket Ragnaros flere ganger og det fungerer utmerket.

 

Fant så ut at jeg ville prøve å lage en druid selv. Den var feral spec fra første stund og jeg elsket å spille druiden min. Etter å ha vært lvl 60 en stund nå har jeg tanket alle high lvl instancene uten probler (ikke mc/blw). Har ca 9200 armor og 5700 hp ubuffet, mangler enda en del items som gjør at jeg lett kan komme opp mot 11k armor og enda mer hp.

I random groups blir folk alltid skeptisk når de hører at en druid skal tanke f.eks 5 manns gruppe i scholo/strat ect, men har aldri fått annet enn skryt og folk synes det er gøyt med druid som tank etter vi er ferdig. Flere ukjente som har satt meg på "friends" listen og /w meg hvis de trenger en tank.

 

Så ryktene om at en druid ikke kan tanke er bare tull. Og argumentene: "lag en warrior hvis du absolutt vil tanke" ler jeg av.

Jeg er druid, jeg kan:

-tanke (kansje ikke like godt som en god warrior, men bedre enn en ordiner warrior)

-dps (ikke like mye som en lock/mage/rogue/ osv, men har enda ikke vært med på et raid hvor jeg ikke har ligget på øvre halvdel av dps klassene)

-heale (ikke like godt som en prest, men selv som feral speced druid funger man godt som 2.healer.

 

Alt dette i en og samme klasse.

 

Og PvP blir bare gøyere og gøyere jo mer man lærer å spille sin druid riktig.

 

Druid power sier bare jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Selv er jeg Druid, og er restoration-specced all the way, driver mest med PvE så har ikke hatt noe stort behov for å teste ut Feral. Hva for builds har dere feralfolk?

 

Og jeg vet ikke med dette Druid-only raidet på MC, men her er iallefall filmen fra Druid-only raid på Onyxia: http://files.filefront.com/WoW___DruidOnyx...;/fileinfo.html

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Spilte før på en Druid og kom til lvl 20 og nå synes jeg det bare er kjempegøy å spille Druid!

Uansett et lite pvp tips til Kamper mot hunters:

Ikke Shapeshift noen gang! bare stå å nuke han til han dør med Moonfire etc for hvis du shapeshifter så Kan han bruke "Scare beast" Spiller selv med en lvl 60 hunter og synes det er veldig gøy å knuse Feral druids fordi de shapeshifter :p

Lenke til kommentar
Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok?

 

Har ikke sett filmen though.

5636882[/snapback]

 

Det var mc

5637443[/snapback]

O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der :p

Glimrende, en druid tråd!

Noen som kan komme med et bra PVE build som funker bra i raids (20-40)? (må ha innervate)  :)

 

Edit: er dette her brukbart?

5636073[/snapback]

Brukerdenne selv, resten av talentsa har jeg i balance fordi jeg er en idiot. Du får plasere resten der du vil ha dem :p men jeg mener at det ikke er nødvendig med noen av de talentsa jeg ikke har satt noe på, de to med et poeng i er brukbare, men ikke nødvendige :)
Lenke til kommentar

O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der :p

 

5639725[/snapback]

 

Som hva da? Magmadar blir sikkert litt festlig uten tranq. shot, lucifron hakket vanskeligere uten dispell og domo litt vanskeligere uten sheep, men langt fra umulig ivl nå jeg si. En 40-manns druidgruppe kan ta en del mer dmg enn en vanlig gruppen ettersom alle faktisk kan heale seg selv.

Lenke til kommentar

O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der :p

 

5639725[/snapback]

 

Som hva da? Magmadar blir sikkert litt festlig uten tranq. shot, lucifron hakket vanskeligere uten dispell og domo litt vanskeligere uten sheep, men langt fra umulig ivl nå jeg si. En 40-manns druidgruppe kan ta en del mer dmg enn en vanlig gruppen ettersom alle faktisk kan heale seg selv.

5640293[/snapback]

og med tanke på at de sikkert har ganske bra gear :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...