Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan spekker man tank nå? Mye talents =(

 

nå for tiden er det veldig usikkert, det er mye trial and fail med forskjellige talents, men en av gutta i guilden min kommer til å bruke denne:

 

<a href="http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000" target="_blank">http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000</a>

 

Har ikke sett noe særlig igjennom den, så vet ikke hvordan det ser ut, men han er en jævlig god tank som har peiling på druids, så det er nok ikke helt i vilden sky :p

 

Nå har jeg et spørsmål ^^

Hvordan speccer folk Resto om dagen?

 

//Blarcky

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
http://talent.mmo-champion.com/?druid=0000...ph=190511040605 <-- ville tatt den speccen for leveling. (merk: dette er for solo questing og ikke for instance leveling)

 

Improved Insect Swarm ''suger'' til levling. Balance of Power (4% hit) hjelper mye mer.

 

Min talent build ser slik ut - (48/0/13)

På level 80 skal den se slik ut - (55/0/16)

 

Jeg vil også prøve en AoE grindebuild etterhvert med Brambles, 3/3 Owlkin Frenzy og Gale Winds.

Lenke til kommentar
Improved Insect Swarm ''suger'' til levling. Balance of Power (4% hit) hjelper mye mer.

 

Min talent build ser slik ut - (48/0/13)

På level 80 skal den se slik ut - (55/0/16)

 

Jeg vil også prøve en AoE grindebuild etterhvert med Brambles, 3/3 Owlkin Frenzy og Gale Winds.

 

Hva har du tenkt å bruke balance of power til når du lvler? Du trenger bare 6% hit for å få 100% hit på targets to level over deg og det regner jeg med alle har fra gear uansett...

 

Improved insect swarm er kanskje ikke kjempebra på mobs med lav hp, men det hjelper jo når du skal ta elites og slkt. Balance of power ser jeg ikke nytten av, bare hvis du har såpass dårlig gear at du får upgrades fra 70-80 (noe jeg ikke får slik det ser ut nå).

 

Jeg kjører for øyeblikket også en OoC-build og det har funket bra i instancer til nå.

Lenke til kommentar
alt gearet kommer sannsynligvis til å byttes ut ganske fort, har lagt merke til at gearet i Northrend er suverent :p vurderte i dag leather chesten fra Utgarde Keep opp mot min T4 chest. riktignok tok jeg den ikke, men jeg tenkte litt på det :p

 

//Blarcky

 

Jeg bruker fremdeles 4/5 Brutal og er level 74 nå. Eneste upgraden jeg har fått er vel egentlig cloaken som man fikk fra The Nexus quest etter en lang chain. Ellers så har jeg en del +hititems i baggen som jeg bruker når jeg er i instancer som har mobs som er 3 eller flere levler over meg.

 

Det er fullt mulig at man får upgrades og alt sånt, men det er et evig tiltak å enchante de. Jeg regner med å plukke opp staven fra CoA-questlinjen også snart.

 

SBS: Man får visst en veldig heavy neck med socket av questline i Zul'Drak. Stapp +14dmg gem i den så varer den til 80.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
SBS: Man får visst en veldig heavy neck med socket av questline i Zul'Drak. Stapp +14dmg gem i den så varer den til 80.

 

Så den der ja, har dog puttet en +16 spelldmg gem i den :p

 

Ellers har jeg faktisk fått et par ringer som er greie upgrades siden de har mye spirit (veldig bra med spirit -> dmg conversion, mana regen osv), så det begynner å komme seg. Er nå på lvl 76 og har byttet ut 4 deler så langt, ikke akkurat kjempemange, men det kommer seg.

Lenke til kommentar

Hva er de største forskjellene mellom Feral og Balance? Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal levle som, ei heller hva jeg skal bruke druiden til tilslutt.

 

Har pr. nå tenkt å levle som Feral til jeg får en dugende mengde Balance-gear, og deretter skifte, mest fordi jeg er en anelse lei Feral, ihvertfall etter å ha spilt rogue.

Lenke til kommentar

Kom til å lure på hvordan dual specc vil fungere for druids. Hvis det blir sånn at man kan hoppe frem og tilbake mellom to speccs som det passer seg så vil vi kunne, med det riktige gearet, fungere som melee dps, tanks og healers i ett og samme raid? :wow:

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...