Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette: Druids and Shaman can now use items while shapeshifted. At wepon dmg og sånn vil ha en betydning for feraldruid eller at enchants som Mongoose og sånn vil fungere i shapeshift?

Nei, tror det er mer slik at Shamans i Ghost Wolf og Druids i Cat/Bear/Travel/Moonkin form kan bruke quest items, hearthstone osv uten å måtte forlate shapeshift.

Lenke til kommentar
Noen som veit hva den beste speccen til druids er for øyeblikket, etter patchen? Hvis du ikke kan hele treet, veit du i det minste om det er feral/balance/resto?

Balance er det beste for øyeblikket.. Det er på kanten til overpowered nå.. Det vil være mer balansert på lvl 80 pga de andre klassene vil oppleve større forandring på de 10 levelene en Balance druid.. Boomkins har i grunn fått alt nå, så de neste 10 lvl blir veldig mye det samme..

 

Feral blir bra PVE, både cat form og Bear form har fått flott forandringer.. Cat vil kunne gjøre bra DPS i forhold til før..

Feral er ikke fullt så bra i PVP, det tar litt for lang tid og få i gang burst'en i cat form.. Duel funker feral fett.. men i arena så kommer feral til og være dårlig 2on2 og 3on3.. Men i 5on5 ser jeg håp..

 

Resto blir bra med Nourish.. Skal du gå resto i pvp så trenger du etter min mening 48 points i Restoration.. Full Resto er knall for PVE..

Lenke til kommentar
vurderer å legge fra meg feralspecen og gå balance nå. men vi får se :)

Det gjorde jeg. Har i overkant av 1100 spell power (for det meste kara gear), og det er stooor forskjell på balance før og etter patchen. Jeg critter 5500-6500 med starfire - ubuffa! Starfall er også ganske moro. Når jeg popper starfall og trærne, så er det litt synd på den som står i veien...

 

På en annen side så er det fortsatt ganske så squishy i PvP, og enkelte talents er bugga/ubrukelige (typhoon, eclipse).

 

Edit:

Testa det forresten i kara i går. Der var det slettes ikke uvanlig med 7500+ crits, og aoe packs var på grensa til tåpelig. Hurricane critter (!) over 1k, og sammen med starfall så er man på god vei til å sprenge damage meterne. Den eneste som kunne måle seg var en (dyktig) ret pala.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=0ZEM0sfrz0eo0IuVZ0E0z

 

Beste Cat DPS build i 3.0.2 etter min mening.

 

Berserk blir lett slått av Omen of Clarity forresten.

  • Ikke undervurder Feral Swiftness. Det er et av talentene som gir mest dps i fighter der man må løpe mye. (edit: og funker innendørs nå!)
  • Infected Wounds er et tank/pvp talent, og gjør ingenting for dps.
  • Du trenger neppe Survival instincts.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Betyr dette: Druids and Shaman can now use items while shapeshifted. At wepon dmg og sånn vil ha en betydning for feraldruid eller at enchants som Mongoose og sånn vil fungere i shapeshift?

Nei, tror det er mer slik at Shamans i Ghost Wolf og Druids i Cat/Bear/Travel/Moonkin form kan bruke quest items, hearthstone osv uten å måtte forlate shapeshift.

Bruk av enchants skal også være implentert.

Lenke til kommentar
Bruk av enchants skal også være implentert.

Jepp. Men så skal det sies at mongoose er marginalt bedre enn 35 agi, og executioner er dårligere (når det er snakk om druids altså), så jeg ville ha gått for 35 agi uansett, siden den koster en brøkdel av de andre.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...