Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan druids "ikke trenge" defence? Greit at dere blir critimmune med talents, men hver bidige feral druid jeg har healer tar bøttevis med skade i forhold til alle andre tanks ved melee dmg. Altså pga low defence.

 

Har jeg bare vært stygguheldig med druid tanksa jeg har opplevd eller kan det være tilfelle at defence er så lav at druids blir "svake" mot melee dmg?

 

Druid er mer en slags soaktank (forventes å ta mer damage, men har HP-pool til å kunne gjøre det.) enn hva de andre tre tankclassene er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Takk for linken, men akkurat slikt som står der er temmelig greit, mere theorycrafting og slike ting jeg er ute etter, gjerne noen som har lagt litt tid ned i det nye våpensystemet hvis man kan kalle det det.

Slik som dette tenkte du på?

Lenke til kommentar

Vil begynne å bruke macros til tanking, ettersom jeg er lei av å alltid ha tonn med ubrukt rage og få vondt i fingrene :p Noen som har en god macro build-up? Har aldri brukt det før, så jeg lagde en: /cast mangle

/cast lacerate

 

Men det endte bare med at den bare gjorde mangle, gikk ikke i rundgang mellom mangle og lacerate, om dere forstår

Lenke til kommentar

Uten noen buffs, har jeg nå følgende stats i tank-gear:

 

32167 health

27329 armor (64.21%)

36.02% dodge

42 expertise (10.5%)

29.17% crit-chance

 

som DPS is dps-gear har jeg:

 

6095 attackpower

269 hitrating (8.2%)

39.12% crit-chance

20 expertise (5%)

 

Så var det bare å gå nok 25mans-naxxer til jeg får alle oppgraderingene mine.

Lenke til kommentar

Har ikke master shapeshifter nei, med tanke på at jeg er tank i guildet. Så da går jeg glipp av litt talentpoints som 10% mer skade fra crits, shreds og 4% mer crits, samt sterkere ferocious bites.

 

Men ligger vanligvis på toppen av DPS-lista, og mangler rett og slett bare utstyr for å komme på toppen, egentlig. Har meg en liste over ting jeg skal skaffe meg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært feral, nesten hele min tid som druid. Så nå har jeg tenkt å prøve balance,jeg har begynt å rolle off spec, og ta offspec fra quests. Mitt spørsmål er; hva trenger en balance druid av stats? Int/sta/spi crit rating, hit rating, spell power eller mana per 5 sec. Eller trenger de bare det samme som mage?

 

Post gjerne en build til meg også =D. I all hovedsak, pve solo/5 man, men litt pvpv hadde ikke gjort noe.

 

Ps, jeg er 71,

Endret av kidnet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...