Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferocious Bite vs Rip-debatten er vanskelig å ta. For TBC så var Rip en soleklar vinner, mens nå er det mer usikkert. Du får derimot en veldig kraftig skade-bonus når fienden blør, så Rip er nok fortsatt å foretrekke.

 

Omen of Clarity er, som sagt, veldig bra, og det vil være det første jeg tar når jeg blir level 71. Men Berserk er også veldig bra, med tanke på at du faktisk får halv pris på angrep. Shred koster da 21 energy. mao, så er det ca 1 shred i sekundet.

 

Og det er det ingen som misliker. 3 minutters CD også.

Lenke til kommentar

OOC er mye bedre enn berzerk til sustained dps, da den proccer hele tida. Bare å sjekke theorycrafting på elitistjerks.com, så ser du det. Berserk er marginalt bedre til pvp, men samtidig så blir du gimpa i de 2 og et halvt minuttene den ikke er på.

 

Rip vs FB er ganske enkelt. Bruk Rip først, og så FB når rip har mer enn 2 sekunder igjen og du har 4 eller 5 combopoints.

 

Det er fra level 75 og utover det blir interessant (Savage Roar; 40% ap finisher).

 

Edit: Og du bruker såklart FB når mob'en kommer til å dø før en Rip hadde blitt ferdig.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Tenkte mest på de gangene du vandrer alene. Da er jo mangle main ability, men mest synd er det å miste inproved leader og pack. Mange i gruppa som har nytte av den.

 

Rip trenger du foresten ikke for å få på bleed, kan bruke rake også.

Man bruker ikke Rip for bleeden, man bruker den for damagen (snakker ikke om solo nå altså). Optimal "rotasjon" er noe sånt:

  • Tiger's Fury hver gang du har mindre enn 40 energy og den ikke kjøler seg ned
  • Mangle når den ikke er oppe (og det ikke er Trauma oppe)
  • Rake når den ikke er oppe
  • Shred til 5cp
  • Rip om den ikke er oppe - Ferocious Bite om Rip er oppe

Edit: Og hold FFF oppe hele tiden, så klart.

 

Feral har blitt sykt mye mer komplisert (og moro) å spille nå som man må bruke Tiger's Fury og Rake. Blir nesten umulig å følge med på alt når man får Savage Roar på 75 :)

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Nei, Rip ignorerer armor, og blir boosta 30% (?) av mangle.

 

Når du soloer er det i grunn bare Faerie Fire og så mangle spam og så FB.

 

Edit: Og en ting til; FB bruker opp all energyen din. Det er litt kjedelig om Omen akkurat procca. (Selv om damagen blir boosta, så kunne du isteden hatt en shred til)

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Hm, Feral Glyphs. Regner med noe slikt?

 

Minor Glyphs:

Glyph of Dash: -20% cooldown.

Glyph of Unburdened Rebirth: Kun mana cost.

Glyph of Aquatic Form: +50% speed.

 

Major Glyphs:

Glyph of Mangle: +6sec duration.

Glyph of Rip: +4sec duration.

Glyph of Shred: +20% dmg mot stun/incap. targets.

 

Shred er kun ''filler'' foreløpig.

Lenke til kommentar
Kunne noen lagt 0-60 lvl build feral for meg har en lvl 37 druid som jeg lvl litt på si.Jeg har ikke sett meg inn de ny talent build for druid ennå.

Talent for lvl 37:

http://talent.mmo-champion.com/?druid=5032...000000000000000

 

Talent når du er 60:

http://talent.mmo-champion.com/?druid=5032...000000000000000

 

Nå tenker jeg bare at du gjør quester alene og ikke tenker så mye på tanking osv.. bare levling..

 

Du kan jo selvsgt forandre som du vil på det men det er værtfall en liten pekepinne!

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med en pvp-restobuild for druid?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Caretakr

 

http://talent.mmo-champion.com/?druid=0530...000000000000000

 

Vist du tenker på arena på lvl 70 og med ditt gear ville jeg valgt dette speccet.. Det er ett spec kun laget for og overleve og heale.. Du har litt lite hp og spellpower så du vil være avhenging av og bruke bear form..

 

Men vist du tenker på ett build for battlegrounds og vil gjøre litt dmg og hovedsaklig heale: http://talent.mmo-champion.com/?druid=0000...000200000000000

Gjøre dmg med IS og MF og heale bra..

 

Eller tenkte du på lvl 80?

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Levlet en Druid alt til 70 for 5-6 måner siden og spilte deretter bare i 2-3 uker som resto før jeg glemte vekk hele karakteren.

Fikk sanket noe Gladiator rask den gang og har nå etter patchen bestemt meg for å bytte til Balance.

 

Dette er slik jeg nå står, men har ingen form for erfaring som Balance i det hele tatt, så regner med jeg trenger noen slag i toppen.

Kommer stort sett til å drive på med Daily quests og litt PvP, og av den grunn valgte jeg blant annet Owlkin Frenzy.

 

Tallents jeg er veldig nyskjerrig på er Celestial Focus, Improved Faeri Fire og Eclipse, og om de to sistenevnte er viktige PvE tallents eller ikke.

Siden Druiden er nermest nydinget med dårlig ''Resto'' gear har jeg spell crit chance som er til å koste under teppet. Har patetiske 11% spell crit i Moonkin form, og følte da at Eclipse ikke var så veldig lønnsomt i mitt tilfelle.

 

Tar også gladlig imot det ''mest vanlige'' raiding spec. oppsettet om noen har det enkelt tilgjengelig.

 

Så, (håper jeg ikke irriterer noen med noen av spørsmålene i dette innlegget, skrev bare ned alt jeg hadde, og fortsatt har, i hodet) teach me the ways of the Druid!

 

Takker for alle svar (<-optimist) på forhånd! :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Levlet en Druid alt til 70 for 5-6 måner siden og spilte deretter bare i 2-3 uker som resto før jeg glemte vekk hele karakteren.

Fikk sanket noe Gladiator rask den gang og har nå etter patchen bestemt meg for å bytte til Balance.

 

Dette er slik jeg nå står, men har ingen form for erfaring som Balance i det hele tatt, så regner med jeg trenger noen slag i toppen.

Kommer stort sett til å drive på med Daily quests og litt PvP, og av den grunn valgte jeg blant annet Owlkin Frenzy.

 

Tallents jeg er veldig nyskjerrig på er Celestial Focus, Improved Faeri Fire og Eclipse, og om de to sistenevnte er viktige PvE tallents eller ikke.

Siden Druiden er nermest nydinget med dårlig ''Resto'' gear har jeg spell crit chance som er til å koste under teppet. Har patetiske 11% spell crit i Moonkin form, og følte da at Eclipse ikke var så veldig lønnsomt i mitt tilfelle.

 

Tar også gladlig imot det ''mest vanlige'' raiding spec. oppsettet om noen har det enkelt tilgjengelig.

 

Så, (håper jeg ikke irriterer noen med noen av spørsmålene i dette innlegget, skrev bare ned alt jeg hadde, og fortsatt har, i hodet) teach me the ways of the Druid!

 

Takker for alle svar (<-optimist) på forhånd! :)

 

http://www.wowhead.com/?talent=0nGbuicoAd0VzRtZ0x

 

Slik ville jeg valgt.. du kan velge vekk typhoon og gå for owlkin frenzy..

IFF er PVE, Celestian ville jeg valgt på veien opp til 80, det er nice i pvp når stunnen slår inn.. Eclipse vil jeg heller ikke tatt.. Typhoon syntes jeg er litt tøff spell.. gjør 1500 dmg uten noe spelldmg lagt til.. Så jeg ville hatt den med..

 

Furor gir 10% int. i boomkin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...