Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Prøvde meg mot Malygos i går kveld, healed MT men er sykt så mye mana det går der ute :s Har vurdert om Disc spec vil funke bedre der, penace og greater heal spam på MT.

Man har jo 15% mer intellect med mental strengt, burde stå til slutt med 22k mana elns, yy!

 

Har 2 t7 25ppl pieces liggende, gloves suger, t7 shoulder er litt oppgradering, men nesten ikke verdt :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen spellrotation bruker dere som ShadowPriests now'a'days? :) Kom gjerne med to forslag; en for trash og en for boss

 

på boss...

 

sw:d, vt, mb, dp, pain.

på trash så er det å targete en random DKs target og slenge opp DP så mindseare resten.... vel hender ofte jeg tar vt+mb for replenish og da...

Lenke til kommentar

Prøvde shadow nå for første gang etter level 70. Slet med å komme over 1500 dps - dette i heroic dungeon.

 

Brukte VT, SW:P, MB, DW:D, MF/SP (etter mengde mobs). Er dette riv ruskende feil som shadow? Trodde dps'n min skulle øke med mer enn 500 fra lvl 70...

 

Note: Har generelt ikke super peiling på shadow og har ikke uber gear (1500 sp)

Lenke til kommentar

Hm, har ikke shadowpriests generelt ganske lav DPS for tiden? Var i Wintergrasp med en shadowpriest som hadde relativt mye bedre gear enn meg (snakker typ fullt HC Naxx gear), men han pumpet ut flere hundre mindre dps enn meg. (Lå på rundt 3300, mens han knapt pushet 2800.)

 

Merker også at jeg typ ligger cirka 15-20% over alle shadowpriests jeg gjør heroic med. Har blizzard glemt å buffe dem etter at de gikk over fra å være supportclass til å være ren DPS-klasse?

Lenke til kommentar
Merker også at jeg typ ligger cirka 15-20% over alle shadowpriests jeg gjør heroic med. Har blizzard glemt å buffe dem etter at de gikk over fra å være supportclass til å være ren DPS-klasse?

Nå vet ikke jeg hvilken class du spiller, men warriors, hunters og mages er utrolig sterke atm. Personlig hadde jeg 4.1k dps på patchwerk for 2 uker siden(som ikke er veldig bra, sett andre med likt gear gjøre en del mer). Denne uka satt jeg i telefonen hele wingen så mista en del dps der :-p

 

Vi er også atm klassen med best aoe, sammen med hunters men de får en liten nerf i neste patch. Vi har fade (, shadowmeld) og dispersion til å overleve når vi får agro, noe som skal mye til i utgangspunktet med 2\3 shadow affinity og shadowform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...