Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Kan fortsatt ikke si meg enig i at Surge of Light er bra... Men kommer vel ann på spillestiler osv.

Jeg har ikke slikt gear at crit'n min er skyhøy. Og du har kun en 50% sjanse for at hvis en heal i CoH'n din critter så får du en instant heal. Noe som igjen vil si at du ikke alltid får denne proccen, noe som igjen vil si at du må kaste CoH flere ganger, noe som vil si at partyet ditt blir heala for 4-10 000 alt ettersom proccen er på din side.

 

Har glyph for PoH og syns den er veldig kjekk å bruke når det snakk om at hele partyet tar skade. Og å redusere PoM med manakost er noe jeg finner veldig kjekt ettersom jeg bruker den hver gang den kan brukes.

 

Så kommer vel ann på spillestilen. Personlig tar jeg heller å renew'er et target som har litt lite helse istedet for å bruke 2 poeng så jeg kanskje får proccen for å heale dem. Og det skal nevnes, det er KUN når det er stort behov for CoH-healing at du kan "regne" med Surge of Light.

Så jeg holder meg unna den :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Nesten hver eneste" er jo umulig, så enkelt er det. Uansett, greia er den at selv om du skulle procce SoL så kan det være at det raidet trenger er en ny CoH, og da hjelper det jo fint lite. Jeg ser heller på SoL som en bonus, som kan brukes hvis det passer, men som veldig ofte ikke passer, og overhodet ikke er lurt ofre noe som helst for å få, man må heller prioritere ting som gjør man til en bedre healer i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
"Nesten hver eneste" er jo umulig, så enkelt er det. Uansett, greia er den at selv om du skulle procce SoL så kan det være at det raidet trenger er en ny CoH, og da hjelper det jo fint lite. Jeg ser heller på SoL som en bonus, som kan brukes hvis det passer, men som veldig ofte ikke passer, og overhodet ikke er lurt ofre noe som helst for å få, man må heller prioritere ting som gjør man til en bedre healer i utgangspunktet.

 

Surge of Light buffen er oppe i 8 sekunder er det vel, så du har jo litt tid på deg til å kaste den.

Lenke til kommentar

Minor:

Glyph of Fortitude

Glyph of Levitate

Glyph of Fading (For heroic speed runs)

 

Major:

Glyph of Renew

Glyph of Circle of Healing (For raids)

Glyph of Spirit of Redemption

 

Personlig syns jeg holy priest glyphs suger huge cahones i forhold til alle andre klasser og specs. Men klarer meg med de jeg har for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Major:

Glyph of Flash Heal

Glyph of Circle of Healing

Glyph of Dispell Magic

 

 

Kommer an på speccen, men det er svært sjelden mana effektivt å kaste Flash Heal, utenom på SoL procs. Hvorfor har du ingen Renew glyph der?

 

Er nok enkelte boss fight hvor man må bruke flash heal så 10% hjelper enn del. (raid heal)

Renew har jeg tenkt på men blir bare mer dyrere i lengden hvis man skal kaste den hver 12 sekund, enn 15.

 

1443 renew tick nå, uten glyph of renew...

 

Yeye, priesten begynner å ligne nå må jeg si, 2162 spell power =)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

start med vt-mb-dp-swd slik at du får 5x shadow weaving før du kaster opp swp, etter det er det bare å holde dots oppe, mindblast på hver cd og mf innimellom, er det 1-1.5sek til mb går av cd\vt ticker ut så funker det greit med swd som filler, ellers bruker jeg den ikke så aktivt lenger.

Lenke til kommentar

Noen som har satt seg inn i PvP disc speccer enda? Har kikket litt rundt men blir ikke helt fornøyd, vært fint med noen forslag på det (har ikke kikket så veldig nøye om det ligger noen ute her enda, men men)

 

Og bare for å si noe på Silent Resolve vs Imp Inner Fire som Nagina og Gakks hadde litt om:

 

Gakks, hvis du synes Silent Resolve er et bedre PvE talent enn Imp Inner Fire, så har du helt rett - da er du n00b...

 

Hvis ikke du også da alltid spiller med en n00b tank, så gir Silent Resolve deg 0, zero, absolutt ingenting, det er complete waste av 3 talent points...

Inner Fire gir deg i hvertfall 54 mer spell power, ca lik 100 healing...

 

100 > 0 - enkel matte ;P

Endret av Seath
Lenke til kommentar
Noen som har satt seg inn i PvP disc speccer enda? Har kikket litt rundt men blir ikke helt fornøyd, vært fint med noen forslag på det (har ikke kikket så veldig nøye om det ligger noen ute her enda, men men)

 

Og bare for å si noe på Silent Resolve vs Imp Inner Fire som Nagina og Gakks hadde litt om:

 

Gakks, hvis du synes Silent Resolve er et bedre PvE talent enn Imp Inner Fire, så har du helt rett - da er du n00b...

 

Hvis ikke du også da alltid spiller med en n00b tank, så gir Silent Resolve deg 0, zero, absolutt ingenting, det er complete waste av 3 talent points...

Inner Fire gir deg i hvertfall 54 mer spell power, ca lik 100 healing...

 

100 > 0 - enkel matte ;P

 

100 healing er en dråpe i havet omtrent, og jeg har allerede spesifisert at jeg hadde silent resolve pga. litt PvP, ikke pga. PvE. Jeg har respeccet nå og for å være ærlig merker jeg svært liten forskjell så det er snakk om småting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...