Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer an på kvaliteten på filmen og lengden... Man kan fint få en 2 timers film ned til en størrelse på et par hundre mb. :)

100mb? og vi får 25mb bare når vi kjøper PSP :nei: idiot sony, gidder faen meg ikke kjøpe en 1gb for 1k spenn!

Heller nærmere 300MB. Men som sagt, det kommer an på kvalitet og spilletid.

Du kan jo laste ned f.eks "PSP Video 9" og teste selv. Bare konvertere en film og se på kvaliteten og størrelsen ;)

 

Det beste hadde vært om man kunne bruke en ekstern disk direkte med PSPen, uten å måtte kopiere først til minnebrikka. Da hadde jo ikke lagringsplass vært noe spesielt (dyrt) problem :thumbup:

 

 

-Peat

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål som jeg håper noen av dere kan svare på

 

1. Er det noen som vet om en sikker side hvor jeg kan kjøpe psp, som garantert leverer varen

 

2. får psp plass i bukselommen?

 

3. Er lydkvaliteten på psp god?

 

4. Er det vært å kjøpe denne makken med : PSP Enhet (PSP-1000K Value Pack)

PSP Memory Stick Duo 32MB

PSP Hodetelefoner med fjernkontroll

PSP myk bæreveske & håndledsbånd

PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz)

PSP Batteri

 

For 3000 kr?

 

5. Er det like bra kvalitet på psp som PS" ( jeg tenker på grafikk)

 

6. Når man spiller f.eks Gameboy advance blir spillet veldig ''krøkete'' og lite, noe som resulterer til at det er vanskelig å spille, ER DET SLIK PÅ PSP OGSÅ ELLER ER DET BEDRE?

 

7. Er det bra og se film på det? eller blir det lite og vanskelig og å få med seg hva som skjer?

 

8. Er det kommet filmer eller musikk ut på psp?

 

 

Jeg håper på svar, jeg kune tenke meg å bestille på nettet og hvia jeg skal dette er det greit å vite lit mer om psp.

 

Tak på forhånd og jeg håper på svar

Lenke til kommentar

1. digiworks: billig og sikker.

 

2. Den gjør det i alle mine bukser.

 

3. Jeg synes den er god nok, kunne ha vært bedre, men så er ikke jeg så kresen heller. Er du en lyd-fanatiker vil du nok bli skuffet. Vis du bruker ørepluggene kan du skifte på lyden, om du vil ha svak bass, skarp lyd osv.

 

4. Nei, du får samme pakken 700 ,- billigere på digiworks.

 

5. Det er bedre. Det kan bli nesten like bra som ps2.

 

6. Forstår ikke helt hva du mener, men psp'en blir litt "trang" å holde i etter en stund.

 

7. Har bare sett tekken 5 introen på den, og ut ifra det skal det gå helt fint å se film.

 

8. Det har kommet en del filmer, men vis du bestiller en japansk versjon kan du ikke se filmer fra amerika, mens med en amerikansk versjon kan du ikke se filmer fra europa. De spillefilmene som er kommet ut i Japan er det engelsk tekst og språk på. Det har ikke kommet noen musikk til psp, men du kan lette laste det over selv vis du har en usb kabel.

Lenke til kommentar

Du skrev det at med amrikansk versjon kan man ikke se filmer fra europe (hvis jeg forsto deg rett)

 

Så hvis jeg nå kjøper en fra DigiWorks så kan jeg ikke kjøpe filmer til psp i norge og se det på den fra digiWorks?

 

En ting til. HAr du bestillt fra DigiWorks? Og i tilfelle er du fornøyd?

 

Er DigiWOrks sin Japansk eller Amrikansk?

 

Noen SOm gidder å svare jeg har tengt å bestille i dag?? :D

Endret av Jonasbrann
Lenke til kommentar

Er det NTSC og PAL versjoner av PSP?

 

Er litt rart om det er det, på grunn av du trenger ikke TV for å spille det!

 

Skal til USA skjønner dere, også har jeg lyst til å kjøpe PSP der, men tenker litt på spill også videre! Kan man bruke spill som man får i Norge, eller kan man bare bruke Amerikanske?

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...