Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

pspskinfront29zk.th.jpg

pspskinfront2ik.th.jpg

 

skinnet mitt :) vet at skinnet bak ikke er helt jevnt men driter egentlig i det. foresten anbefaler dere decalgirl skins de er veldig enkle å ta av og på og har ikke noe lim eller noe men sitter veldig bra for det :) synes det ser ganske fett ut med skin foran og bak. hvertfall enkelt å kjenne igjen min nå som broren min og en kamerat av han skal ha PSP og... foresten MP :dribble: jey!! (med dem hvis du ikke skjønte det :p )

post-185-1116018110_thumb.jpg

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden ;)

Enig der.. :yes:

Jeg skal bestille meg PSP den 23. eller 24. mai og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med digiworks.no ?

enig jeg og. men det var ikke så mye fett å velge imellom synes jeg av skins om dekker baksida, og synes det er bedre med et middels fett skin enn ikke noe skin i det hele tatt ;) dessuten så ser det litt bedre ut på ordentlig enn på bilde.

 

Jepp, anbefaler digiworks, de er billige og grei leverings tid har jeg hørt....

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Dro en tur til EBgames i gaar:

Metal Gear Acid (dette spillet forresten er bare daarlig, la vaere aa kjoepe det)

Wayne Gretzky

House of Flying Daggers (film)

Hero (film)

National Treasure (film)

Kill Bill Vol 1 (film, har den paa dvd, men maatte bare kjoepe)

Pirates Of the Caribbean (film)

 

 

Da venter jeg bare paa at sony skal gi ut et offisielt extrabatteri (skal visst komme 27. mai) saa jeg kan se film paa flyet hjem... Maa plukke med meg et 1gb mem-stick ogsaa, men har ikke kommet over det ennu...

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden ;)

Enig der.. :yes:

Jeg skal bestille meg PSP den 23. eller 24. mai og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med digiworks.no ?

enig jeg og. men det var ikke så mye fett å velge imellom synes jeg av skins om dekker baksida, og synes det er bedre med et middels fett skin enn ikke noe skin i det hele tatt ;) dessuten så ser det litt bedre ut på ordentlig enn på bilde.

 

Jepp, anbefaler digiworks, de er billige og grei leverings tid har jeg hørt....

Digiworks er en utrolig bra butikk med fine priser og bra support. Varene jeg har bestillt kommer ofte før datoen som står på nettsidene deres :!:

Lenke til kommentar
Forresten. Noen som spiller fifa her? Isåfall.. Går det ikke ann å kjøpe og selge spillere? Det er jo isåfall veldig teit da :no:

Har ikke spilt det. Men det skal ifølge gamespot være et tranfer system. Så det går an å skifte spillere. Det skal gå an. Det er jo ikke fifa utem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...