Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er spillene som er nå kommer til PSP litt pixlete???

Ser på bilder av DUB og har NSFU, RR og WP...de er alle litt pixlete. Kanskje de klarer å glatte det ut etterhvert som utviklerne blir mer kjente med systemet. :hmm:

DS sine spill er enda mer pixlete :mrgreen:

 

ridge-racer-ds-20042.jpg

 

Neida, for å være litt mer seriøst, så må jeg si at stillbildene som ligger på nett ikke er like bra som i virkeligheten.

Når jeg spiller RR legger jeg ikke merke til at det ikke er AA, og det synes ikke på langt nær så bra som på stillbildene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

1. Nei. www.lik-sang.com er billigere. Prisen for en PSP Value Pack koster nå like mye som en Standard Pack gjorde før - ca. 1700kr u/mva. (2125kr m/mva). De tar ca 150kr i frakt. (mens sist jeg sjekka ville Digiworks ha 2400kr for Value Pack + frakt....

Prisen har falt siden forrige måned - mulig det faller igjen! :D

 

Edit: De har også ganske billige tilbehør til PSPen ;)

 

-Peat

Endret av Peat
Lenke til kommentar
1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

1. Nei. www.lik-sang.com er billigere. Prisen for en PSP Value Pack koster nå like mye som en Standard Pack gjorde før - ca. 1700kr u/mva. (2125kr m/mva). De tar ca 150kr i frakt. (mens sist jeg sjekka ville Digiworks ha 2400kr for Value Pack + frakt....

 

Edit: De har også ganske billige tilbehør til PSPen ;)

 

-Peat

Og så kommer toll fra lik-sang på rundt 800kr

Frakt koster ikke 150kr men 45 dollar som er over 250kr.

 

Så da er det bare og regne ut da, 1700,- + 800,- + 250,- = 2750,-

Altså litt dyrere enn digiworks(inkludert frakt) i tillegg er digiworks i norge slik at man er sikret null problemer i tollen.

 

Jeg har bestillt fra begge plasser og begge fungerte greit, men jeg vil absolutt anbefale deg digiworks fremfor lik-sang.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

1. Nei. www.lik-sang.com er billigere. Prisen for en PSP Value Pack koster nå like mye som en Standard Pack gjorde før - ca. 1700kr u/mva. (2125kr m/mva). De tar ca 150kr i frakt. (mens sist jeg sjekka ville Digiworks ha 2400kr for Value Pack + frakt....

 

Edit: De har også ganske billige tilbehør til PSPen ;)

 

-Peat

Og så kommer toll fra lik-sang på rundt 800kr

Frakt koster ikke 150kr men 45 dollar som er over 250kr.

 

Så da er det bare og regne ut da, 1700,- + 800,- + 250,- = 2750,-

Altså litt dyrere enn digiworks(inkludert frakt) i tillegg er digiworks i norge slik at man er sikret null problemer i tollen.

 

Jeg har bestillt fra begge plasser og begge fungerte greit, men jeg vil absolutt anbefale deg digiworks fremfor lik-sang.

Hmm...mente å ha lest et sted i trådene at man slapp toll der. Når bestillte du din PSP fra lik-sang?

Hvis man virkelig må betale toll, blir det jo selvsagt ikke billigere (i nesten alle tilfeller). :(

 

Edit: Her for eksempel...

 

-Peat

Endret av Peat
Lenke til kommentar

Ikke for å være en pedant her, men jeg ser at du gjentar denne misforståelsen ganske så mange ganger her.

 

Maskinen kjører ikke på 50% av full kapasitet, men har derimot 50% økningspotensiale. Dette er en ganske stor forskjell hvis du regner på det.

 

I den første artikkelen det linkes til står tallene svart på hvitt for den som måtte lure. :)

 

For å lage et regnestykke for å illustrere hva jeg mener så kan vi tenke oss at maskinen per i dag kjører på 50MHz. Hadde den da kjørt på 50% så vill full pupp tilsi 100MHz, mens det som er realiteten i PSP sitt tilfelle er at den øker hastigheten med 50%, altså 25MHz til 75MHz i dette tilfellet. Som du ser så er det en forskjell på 25% på sluttresultatet.

 

-KJ

Lenke til kommentar
1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

1. Nei. www.lik-sang.com er billigere. Prisen for en PSP Value Pack koster nå like mye som en Standard Pack gjorde før - ca. 1700kr u/mva. (2125kr m/mva). De tar ca 150kr i frakt. (mens sist jeg sjekka ville Digiworks ha 2400kr for Value Pack + frakt....

 

Edit: De har også ganske billige tilbehør til PSPen ;)

 

-Peat

Og så kommer toll fra lik-sang på rundt 800kr

Frakt koster ikke 150kr men 45 dollar som er over 250kr.

 

Så da er det bare og regne ut da, 1700,- + 800,- + 250,- = 2750,-

Altså litt dyrere enn digiworks(inkludert frakt) i tillegg er digiworks i norge slik at man er sikret null problemer i tollen.

 

Jeg har bestillt fra begge plasser og begge fungerte greit, men jeg vil absolutt anbefale deg digiworks fremfor lik-sang.

Hmm...mente å ha lest et sted i trådene at man slapp toll der. Når bestillte du din PSP fra lik-sang?

Hvis man virkelig må betale toll, blir det jo selvsagt ikke billigere (i nesten alle tilfeller). :(

 

Edit: Her for eksempel...

 

-Peat

Jeg har en regning på 850kr som viser til at du tar feil og at man må betale toll :(

Lenke til kommentar
Ikke for å være en pedant her, men jeg ser at du gjentar denne misforståelsen ganske så mange ganger her.

 

Maskinen kjører ikke på 50% av full kapasitet, men har derimot 50% økningspotensiale. Dette er en ganske stor forskjell hvis du regner på det.

 

I den første artikkelen det linkes til står tallene svart på hvitt for den som måtte lure. :)

 

For å lage et regnestykke for å illustrere hva jeg mener så kan vi tenke oss at maskinen per i dag kjører på 50MHz. Hadde den da kjørt på 50% så vill full pupp tilsi 100MHz, mens det som er realiteten i PSP sitt tilfelle er at den øker hastigheten med 50%, altså 25MHz til 75MHz i dette tilfellet. Som du ser så er det en forskjell på 25% på sluttresultatet.

 

-KJ

Unnskyld da ;)

Lenke til kommentar
Ikke for å være en pedant her, men jeg ser at du gjentar denne misforståelsen ganske så mange ganger her.

 

Maskinen kjører ikke på 50% av full kapasitet, men har derimot 50% økningspotensiale. Dette er en ganske stor forskjell hvis du regner på det.

 

I den første artikkelen det linkes til står tallene svart på hvitt for den som måtte lure. :)

 

For å lage et regnestykke for å illustrere hva jeg mener så kan vi tenke oss at maskinen per i dag kjører på 50MHz. Hadde den da kjørt på 50% så vill full pupp tilsi 100MHz, mens det som er realiteten i PSP sitt tilfelle er at den øker hastigheten med 50%, altså 25MHz til 75MHz i dette tilfellet. Som du ser så er det en forskjell på 25% på sluttresultatet.

 

-KJ

Bra. Så slapp jeg å si det selv. Har også sittet å irritert meg over dette, realist som jeg er :thumbup:

Lenke til kommentar
Får min psp på mandag, og lurer på en ting

 

Hvordan fungerer den som mp3 spiller ?

Den er, for min del, for stor til å brukes som en vanlig MP3-spiller. Funksjonsmessig fungerer den greit, hvis du skaffer deg et stort minnekort, så er ikke størrelsen noe problem er den helt grei i bruk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...