Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

eneste jeg vet om med sone2 er lik-sang.

 

nå har jeg bestilt litt forskjellige skins, gleder meg til å få dem.

 

her er 3 bra linker til skins

 

http://vinzdecals.com/sony-psp.html

 

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,199.htm

 

http://designerskins.com/Merchant2/merchan...page=D/CTGY/PSP

Decalgirl sine skins ser skikkelig fete ut, har hørt mye bra om de og gleder meg til å høre tilbakemeldingen fra deg.

 

Kunne tenke meg å bestille en custom skin av Dimmu Borgir

 

Retro..

Enig, men synes og at bl.a den knallgule fra vinzdecals var litt fet :p klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal bruke. har nemlig bestilt dette også. i tillegg til de to fra decalgirl.

 

tror jeg skal bruke bak delen fra dette skinnet og bruke accident eller crime scene revisited fronten.. ikke enkelt å bestemme seg ass :cry:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg "lest" godt over 30 siden på denne tråden...

Skal ikke spørre om batteri kapasitet, for den er jo besvart ca 130 ganger. Men det er faktisk ting jeg lurer på:

 

1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

2. Skjønner meg ikke helt på denne film koverteringa(hvilke prog må jeg ha)?

3. Tror dere at msn vil kunnes bruke på denne etterhvert?

4. Er det mulig å synkronisere den via trådløst nettverk, tenker på opplastning av filmer ,bilder osv.. Eller må man ha Usb kontakt?

5. Er 1 gig memory cardet det største du får tak i dag?

6. Er dere som har hatt denne duppeditten over lenger tid, like fornøyde i dag?

 

 

Takker for gode svar her:)

Lenke til kommentar
Nå har jeg "lest" godt over 30 siden på denne tråden...

Skal ikke spørre om batteri kapasitet, for den er jo besvart ca 130 ganger. Men det er faktisk ting jeg lurer på:

 

1. Er digiworks.no det billigste alternativet i dag?

2. Skjønner meg ikke helt på denne film koverteringa(hvilke prog må jeg ha)?

3. Tror dere at msn vil kunnes bruke på denne etterhvert?

4. Er det mulig å synkronisere den via trådløst nettverk, tenker på opplastning av filmer ,bilder osv.. Eller må man ha Usb kontakt?

5. Er 1 gig memory cardet det største du får tak i dag?

6. Er dere som har hatt denne duppeditten over lenger tid, like fornøyde i dag?

 

 

Takker for gode svar her:)

1. jeg har ikke sett noen billigere enn digiworks nei..

2. du burde bruke Rapiz syns jeg, det er meget enkelt i bruk, bare velg filen, velg kvalitet på ly og bilde så velger du begin. hvis du trenger hjelp er det bare å spørre.

3. ja jeg tror det allerede er mulig ved hjelp av internett browseren i wipeout, men detkommer nok et eget msn programm for den snart nå som de har klart å lage et program for den.

4. tror ikke det er mulig nå desverre.

5. 2GB kort er å få kjøpt, men det er ganske dyrt og er nok ikke lett å få tak i.

6. jeg har hatt min siden februar og er _Veldig_ fornøyd med den. ingen problemer enda. er fremdeles skikkelig imponert over hvor fantastisk den egentlig er.

 

thomas.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet jeg så det :D gleder meg til vi kan spille "backup" spill fra minnekortet... :)

Ja jeg og.

 

Gleder meg til en eller annen finner en enkel måte å kjøre kopierte spill fra minnekortet på, slik at alle utviklerne som vurderer å lage spill til PSP dropper det, fordi piratkopiering blir altfor utbredt på plattformen, og det er håpløst å tjene penger på spill fra plattformen. Og de utviklerne som allerede lager spill til plattformen sitter og river seg i håret mens de ser salgstallene daler og drittungene med PSP sitter og laster ned alt som blir lansert via bittorrent og forsvarer seg med at "maskinen var såpass dyr at jeg har ingen kvaler med å hente ned spill gratis", eller en annen liknende kvasiunnskyldning.

 

Det blir en strålende dag for oss PSP-eiere.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet jeg så det :D gleder meg til vi kan spille "backup" spill fra minnekortet... :)

Ja jeg og.

 

Gleder meg til en eller annen finner en enkel måte å kjøre kopierte spill fra minnekortet på, slik at alle utviklerne som vurderer å lage spill til PSP dropper det, fordi piratkopiering blir altfor utbredt på plattformen, og det er håpløst å tjene penger på spill fra plattformen. Og de utviklerne som allerede lager spill til plattformen sitter og river seg i håret mens de ser salgstallene daler og drittungene med PSP sitter og laster ned alt som blir lansert via bittorrent og forsvarer seg med at "maskinen var såpass dyr at jeg har ingen kvaler med å hente ned spill gratis", eller en annen liknende kvasiunnskyldning.

 

Det blir en strålende dag for oss PSP-eiere.

kanskje ta denne diskusjonen her? ...

Lenke til kommentar
Ja jeg vet jeg så det :D gleder meg til vi kan spille "backup" spill fra minnekortet... :)

Ja jeg og.

 

Gleder meg til en eller annen finner en enkel måte å kjøre kopierte spill fra minnekortet på, slik at alle utviklerne som vurderer å lage spill til PSP dropper det, fordi piratkopiering blir altfor utbredt på plattformen, og det er håpløst å tjene penger på spill fra plattformen. Og de utviklerne som allerede lager spill til plattformen sitter og river seg i håret mens de ser salgstallene daler og drittungene med PSP sitter og laster ned alt som blir lansert via bittorrent og forsvarer seg med at "maskinen var såpass dyr at jeg har ingen kvaler med å hente ned spill gratis", eller en annen liknende kvasiunnskyldning.

 

Det blir en strålende dag for oss PSP-eiere.

tror kanskje du har en viss evne til å overeagere og ta sorgene på forskudd. Nå har jeg allerede kjøpt 3spill til konsollen. Er fornødd med et. NSFU er greit nok men ikke så bra som RR...Wipeout suger litt mer. Hadde vert kult om vi kunne lastet ned demoer til spill. Men å laste ned hele spill i seg selv er ikke så alt for ille. Se på filmindustrien. Lager større og mer episke filmer en noen gang. (kanskje untatt på 20-50 tallet i kinoens storhetstid) Og det er den industrien etter musikk som sliter mest med nedlasting og piratkopiering. Men alikevel kan de vise til store overskudd og mange milliarder på bok. Ser ikke at de velger å ikke lage en film pga piratkopiering og nedlasting.

 

Store spillselskaper som EA og Activision har overskudd som det jomer. Activision hadde over en milliard i intekt sist finansår. (etter en artikkel her på gamer) Nå tror jeg at de har noen harde dager på kontoret siden de kunne hatt 1,3 viss det ikke hadde vært nedlasting muligheter. Har heller ikke sett at de har sluttet å lage spill til PC.....som er en av verdens største industrier.

 

PS...Betalte en del for PSPen ja. Men da skulle jeg vel bare lastet ned spill fra sony entertainment ;)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk kjøpt 3 spill allerede jeg og så om jeg skulle få til å spille ett uten å betale for det ville jeg ikke få så dårlig samvittighet. dessuten kommer de nok til å ta for mye for spillene kjenner jeg de rett. 399 feks syns jeg er litt mye når det er til en håndholt konsoll. dessuten så vil ikke så mange ha mulighet til å spille nedlastede spill uansett pga at det er ikke mange som har store minnekort..

Lenke til kommentar
Fikk Fifa Soccer i dag. Meget bra, men ting går dessverre litt tregt og det er noen bugs her og der. Gleder meg til Pro Evolution Soccer kommer etterhvert. :)

Hvordan er egentligt fifa?? Lurer litt på det. Kunne du tatt å skrevet en liten kort anmeldelse av den og lagt den opp her...hadde vert kjempe bra. :yes:

Lenke til kommentar
ja min varer opp til ca 4.5 - 5.5 timer med max brightness. (du kan velge mellom 3 nivåer, med et 4de niva kun tilgjengelig mens den er tilkoblet lader)

 

foresten her ==> http://www.gtainjection.com/image.php?img=...ages/mg3psp.jpg er første MC3 Dub Ed PSP sc shot.

er det bare meg eller er spillene som er nå kommer til PSP litt pixlete???

Ser på bilder av DUB og har NSFU, RR og WP...de er alle litt pixlete. Kanskje de klarer å glatte det ut etterhvert som utviklerne blir mer kjente med systemet. :hmm:

 

Post:#1000 Skrevet: 06/05/2005 : 22:08

Jeey.....små folk...små gleder ;)

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...