SkyMarshall Arts Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 okej sorry faen å flink jeg er ass haha den var genial.. hvilken beat er det du har brukt ?? er sikker på at jeg har hørt den før.. Eminem - Bitch Please II tror jeg den heter, den beaten altså.
Warlord Nazdreg Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 haha, nice. DEn var ganske tøff.(hører den for andre gang nå) Bra det med "ruler of the bracelet"
Zindre- Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hehe utrolig bra Har hørt den fire ganger nå. "Kommer en paladin og drar fram sverdet sitt å føler seg rå" den er så sann
cairn Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hah, respekt. Den var veldig gjennomført. *Dumti-digge-lo-digge-med*
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Fy faen så genialt! Spesielt fra 2:35 til 3:00 ca
Plomma2 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 If I said you had a good body, would you hold it against me? I don't think so. Moo, are you happy now? Lo skikkelig første gang. " så kommer SkyMarshall inn også klikker han mentalt med sitt syke sinn"
stoltz Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tydeligvis... Sorry, men jeg får bare så syky lyst til å høre den.
uberhunter Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Skymarshall, DU RULER Fy f'en for noen bra sanger, hører på alle sammen nå, så utrolig bra
SkyMarshall Arts Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Haha takker så møøe for responsen. Men UGK: Du mangler sikkert winrar, det kan du laste ned og legge inn herfra: http://www.rarlab.com/rar/wrar342no.exe
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Denne var rett å slett rå, bra gjennomført SkyMarshall Dette var jo genialt! Edit: "Men du kan jeg få dele en liten ting med deg?" "aha" "ja, okay, det der har blitt gjort før" "not" "jo det har det" "nei" "jooo" "no" "nei, okay" Er så morsomt :!: Digger sangen alt! Endret 1. februar 2005 av ToxicMan
stoltz Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Haha takker så møøe for responsen. Men UGK: Du mangler sikkert winrar, det kan du laste ned og legge inn herfra: http://www.rarlab.com/rar/wrar342no.exe ok takker... skal teste nå Edit:Hehe bra den der... Endret 2. februar 2005 av UGK
Axefjord Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Akkurat som en kar før, trodde jeg først det var en kødd-sang... Nydelig rap. Fullt på høyde med større med klovner i kamp og tungtvann ++ (Ja, jeg mener det)
thomassit0 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 SkyMarshall - Raiders of The North Mixtape \ EP
Ingar123 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Dritkul sang:) du er mye bedre en de andre "profisjonelle" rapperene i norge. Du har ikke flere WoW rappe sanger? Endret 3. februar 2005 av Ingar123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå