Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dere vet ikke helt va dere snakker om når dere sier extreme items, her er noen extreme: bugged, perf hoto (tjaa, litt extrem da vertfall) perfekt botd, noen av de nye ladder rune wordsa visst de er perf, og det beste iteme i spillet: claw med +3 traps, +3 lightning trap og +2 death trap eller hva den er (lvl 30 skillen trap til assasin) med dobbel soccet med 2x jewels som begge er rare og gir 15% faster attack rate, mer liv,mana osv. Man kan få rare(gule) items socceted med å bruke en soj og det itemet du skal ha i cuben, altså ville det ha blitt 2 soj per claw! Visst du hadde hatt 2x sanne claws, hadde du fått noen tusen på e-bay, seriøst..

Lenke til kommentar
Visst du hadde hatt 2x sanne claws, hadde du fått noen tusen på e-bay, seriøst..

Er du gal?! FØR kanskje, ja.. Men nå? Neppe!

Folk betaler ikke mye for sinnsyke items til d2 på ebay lenger, pga. at folk kan dupe, lage items selv osv.

Ting er nesten ikke noe verdt lenger, det som ødela spillgleden jeg hadde med d2.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Lol... soj var jo bare pop i starten av 1.09, så ble den dupa så mye, at verdien forsvant, og siden har den aldri blitt brukt som "målestokk" når man trader "x item=X sojs"... Så i slutten av 1.09 var det 40/15 (jewels med 40% ed, og +15 max dmg eller 15% ias), 3/20/20 og 290 psn charms som gjaldt helt til de fikk samme prosedyre som sojs...

 

I 1.10 er det forøvrig runer som blir brukt mest til dette, f.eks kan du si at en Harle eller Ocu = Pul rune (hvis du ikke er ute etter å tyne ut den runa maksimalt).

 

Hva som er extreme items avhenger jo i av hva slags kunnskap folk har om det, jeg som aldri har satt meg 100% inn i 1.10 veit jo søren forskjellen på alle disse runeordene, bare at de heter BoTD, HotO, Enigma, CTA, etc...

 

IK setet er greit, hvis du lager charen din til å bruke det (fins en egen "ik" build, men husker ikke hva den går ut på), men det er ikke det beste utstyret en barb kan ha... (bl. a så gjør maulen for lite dmg)

 

Tal's set er et mye bedre set til sorc, og kan nesten stilles likt med andre uniqe/set gear, men det når ikke helt opp til oppsett som f.eks perf. mang songs lesson, CoH armor, maras, arachnid belte etc.

 

OnTopic :p:

 

Tok Travincal runs med den nye sorcen min i går (NM), etter å ha boosta meg selv fra act5 norm til act5 nm :p (med sorcen), og da fant jeg vel... 7 uniqe ringer, 1 vipermagi (32 res), war trav (47% mf, riktignok fra meph, nm) + masse annet dritt, på bare rundt 20 runs...

 

NM Travincal er også bra til å leite etter gems, dropper alltid fra 0-5 flawless gems, og det tar bare 30 sek å ta et run...

Lenke til kommentar

Hadde en bra sorc sorc før ruststorm komm, hadde maxa nova\lm\thunder\cm\fo og litt på manashield.

 

hadde det meste som var bugga av items som bugged sojs, constriction rings, wts, ocu, shako som tilsammen gav 17+ til all skill levels (lvl 37 forb + lvl 37 nova med supercastrate ekke til å kødde med)

 

etter at ruststorm og den nye patchen voldtok sorcen min og gjorde den ubrukelig gav jeg opp og gav bort alle itemsa jeg hadde igjen.

 

er nesten ikke gøy å spille nå, blir så eid i hell hvis man ikke har G0d it4mz og en perfekt char.

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Soj maset er vel stort sett på grunn av et ekstremt antall hammerdins og alle de som bruker x antall timer hver dag på DC hunting. Der går det endel sojer ja!

Så har man jo fortsatt hypet fra tidligere da soj var det feteste du kunne få :p

 

PS! Har en account med no alright stæsj, så PM meg hvis noen kunne tenke seg noe gratis...:p

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar
er nesten ikke gøy å spille nå, blir så eid i hell hvis man ikke har G0d it4mz og en perfekt char.

Isåfall så suger du max til å spille... :p

 

1 stor forskjelle mellom 1.09 og 1.10, er at nå må man faktisk spille for å klare seg... før kunne man bare stå der da, bom stille på ett sted midt i klynga og meie ned 100 etter 100, nå må man jobbe litt...

 

Jeg har en lvl 86 ama, som greier hell helt fint alene med valkyrien og mercen min. Javazon forresten... og hun har IKKE godly items for å si det sånn... Har en shako, titans, storm, duriels shell, sigon belte, IK hansker og sko...

 

Man trenger bare litt tålmodighet... er ikke som før, da man kunne rushe til cowlvl og være lvl 5, så leeche til lvl 80, sette på alt det bugga drittet (eneste bug jeg brukte var ITH sverd) og kutte ned kuer fortere enn michael schumacher...

 

Lager Hammerdin i dag... Han skal bruke Spirit runeord våpen, zakarum, shako, vipermagi, arachnid belte, silkweave, 1 soj, 1 raven og en eller annen amu...

Lenke til kommentar

Funnet en soj, og har spilt lenge og lengre enn langt.

Eneste jeg ikke har funnet er vel BK ring, WF, Arcaine's Valor og runer over Vex, ellers har jeg nok funnet alt som er.

 

Man kan ikke være helt grønn for å klare seg gjennom hell alene i 1.10 nei, man må enten skille den bra eller ha bra items (begge deler fungerer og)

 

Løp rundt med occy sojs og 100% mf WTs en stund. Hadde en lvl 97 orb sorc, hun tok meph på et par sekunder i 1.09, Nå er hun mule..

 

Da jeg drev på som verst hadde jeg over 15 fulle accounter, mesteparten var mules, og da ga jeg bort og kasta veldig mye brukbare uniqes, hadde ikke plass.

 

Har en god del bra saker, hadde vært litt morro å solgt det på Ebay å fått penger for de, kanskje kjøpe meg en leilighet eller noe for pengene :p

Lenke til kommentar

Plager meg litt at jeg sjeldent finner noe sykt.. Har 3 + skill levels på min necromanser.. vil gjerne ha mer slik at skjelletene mine kanskje kan begynne å skade litt i hell.. :roll: Jeg og brutter som har sorceress er nå kommet til 4 act. Det er et helvete ! Disse spøkelsene som skyter lightning og er halveis usynlige når de ikke skyter :cry:, jeg dør på 2 slike lyn.. livsfarlig ! Barbarianen min sitter også fast.. Jeg hadde ikke klart nightmare alene en gang. Er kommet til hell med han ved hjelp av LAN. Kjipt. Damagen hans er 500 - 1000 med berserk lvl 7 eller no..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Jeg spillte aktivt i rundt ett år sammen med en del av vennene mine..

Vi hadde 6-8 chars hver på lvl 90+ når vi slutta..

 

De itemene som virkelig var noe når vi slutta var Annihilius (En small charm Diablo Clone dropper), Tyrael's Might (En unique sacred armor som er helt sinnsykt sjelden. (Bare Baal som kan droppe denne)) og noen av runewordene (hvis tilnærmet perfekt.)

 

Det desidert beste stedet å runne for høye items er Baal's minions, alle de folka som popper utenfor Baal. Disse dropper utrolig mye, der de ofte dropper høye items med en del sockets. Deretter stikker man inn å knekker Baal i håp om å få Tyrael's.. :)

Lenke til kommentar

Stedene som har best sjanse for å droppe "gode" items:

Andariel (både nightmare og hell, bossen som har størst sjanse for å droppe sojs)

Countess (hell, dropper alltid runes, opptil vex)

Pits (hell, høy ilvl på monstrene der)

Mephisto (hell, en av de letteste og raskeste bossene å drepe, god droprate på uniques)

Eldritch (hell, lett og rask å drepe, krever derimot flere runs for å få gode drops)

Shenk (samme som Eldritch)

Pindleskin (samme som Eldritch)

Baal-minions (hell, raske å drepe, fin ilvl)

Baal

 

Diablo kan droppe ganske gode items også, men tar altfor lang tid å rense slottet.

Lenke til kommentar

Monstrene i the Pit kan droppe alle items i spillet, samme med baal... Det gjelder da også alle ladder items og runes... (tror det er flere enn baal som kan droppe tyraels, har aldri hørt om noe sånt før hvertfall).

 

Baals minions er jo bare håpløse, etter, tja, tipper 400+- baalruns i 1.10 er det beste jeg noensinne blitt droppa her en shako... Baal derimot er en annen sak...

 

Sparer til Enigma nå, og har laget en hammerdin, så blir det baalrunning :)

 

Bare sånn i tilfelle, er det noen som trenger:

Arachnid(ummal eller ist), Guardian Angel(pul), Skulders(pul), Tal's amu(um) eller Marrowwalk (+2)(ummal eller ist)? SCL, trenger de runene som står i () bak for hvert item...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...