Gjest Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 De jeg kan komme på er: Uridium på C64, Project X på Amiga, og Prince Of Persia på PC.
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Commandoes er min versting. Trur eg ikkje til dags dato har runda spelet... Er dog ikkje en så hardcore gamer...
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Siste lvl på starcraft broodwar er UMULIG!. Kjenner en som har prøvd å ta det brettet i 5år, men har aldri klart det
Acrid Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ikaruga til Dreamcast Et av tidenes beste spill, men FAEN så vanskelig.
trouble-man Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har noen her spilt LOTR Two Towers på PS2. Siste levelen har jeg enda ikke klart . Prøvd med koder, hints og alt. Er det noen her som har klart det?
Acurus Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Lighthouse satt jeg veldig mye med. Sånn logisk puzzel. var ikke så gamle gutten når jeg spilte det men tror jeg hadde slitt med det nå og. Offtopic: Hvor har det blitt av alle de gode puzzel spilla foresten?
Zeph Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har noen her spilt LOTR Two Towers på PS2. Siste levelen har jeg enda ikke klart . Prøvd med koder, hints og alt. Er det noen her som har klart det? Har klart det ja, meget vanskelig, men det gjekk. Hadde pittelitt HP igjen når siste trollet seig saman Vanskeligste... Må tenke litt nå altså. FPS: Far Cry RTS: AoE RPG: Den Lengste Reisen (eit av dei få RPG eg har spelt)
solar_panel+ Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hmm, husker det var et gammelt dos-spill, "ski free" kom aldri forbi det monstret, men i ettertid har jeg fått høre at man skulle trykke på en knapp for å komme forbi det Var det ikke et windowsspill? Dersom du fra start begynte å gå oppover i bakken (over start) en stund ble du også spist av monsteret. Trodde ikke det var meningen at man skulle komme forbi det... Hmm Sp+
Alchemist: Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hmmm... Vel, FarCry var egentlig lett på Realistic, bare siste bana som var hard! Slet med å komme meg ut fra kontoret, og å aller sist, de jæ*** med Rocket Launcher er no DRI** Slet et par tre dager med de. Herlig spill, måtte prøve med alle vansklighetsgradene! Commandos! Brett 15 på enern klarte jeg aldri! Slet uker, måtte jukse til slutt! Er jo andre og, men husker ikke så godt! Spill SplinterCell nr 1 uten å bli oppdaget, skyte, eller slå ned "noen" personer, (uten de du må ta da, til eyescan og slikt) DET er vanskelig. Gir utfordring!
VTW Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 The Simpsons Hit and Run..... Faen asså Det er jo dritt-lett! runna det på under ei uke. (får ikke lov til å spille mer en 1 1/2 timer)
Tweaky Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Amped 1 uten tvil, det er for vanskelig til at det er morsomt i det hele tatt.. ender bare opp med psykisk ustabile personer og ødelagte Xbox controllere
Invisigoth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Husker jeg slet litt med de siste brettene på Syndicate for mange år siden.
BolleKalle Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Syndicate: American Revolt var helt jævli vanskelig... Kom alltid 50+ fi med gaussgun og værre fra alle retninger, mens mine skulle liksom forsvare seg? ÅJA!
guttorm Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Commandos! Brett 15 på enern klarte jeg aldri! Slet uker, måtte jukse til slutt! Jeg runna eneren, du skulle sett den borga i slutten, god følelse når man ikke har jukset:) På nr 2 måtte jeg gi opp på level 4, ikke sjangs altså.
Chaqwa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Suddenstrike den er vanskelig Må innrømme at jeg bruker cheats noen ganger
-=Toasted=- Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 gran tourismo 3 siste race... noen som har spilt quadnet? prøv det min toppscore: ca 500000 (hadde et år å elektro da det var lite og gjøre )
DurinVIII Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nest siste bane med allies på red alert 1. Stygge stygge *ledeenlitengjengtildenandreendenstyggestyggeoppdrag*
Skurupu Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Commandos! Brett 15 på enern klarte jeg aldri! Slet uker, måtte jukse til slutt! Jeg runna eneren, du skulle sett den borga i slutten, god følelse når man ikke har jukset:) På nr 2 måtte jeg gi opp på level 4, ikke sjangs altså. Seriøst? Jeg synes nummer 1 var evig mye vanskeligere enn nummer 2. Husker jeg brukte et par uker veldig aktiv spilling for å bli ferdig med Commandos. Veldig vanskelig spill. Men Commandos 2 ble jeg ferdig med på 2 dager! Desidert ett av de enkleste spillene jeg har prøvd! Var sikkert nødt til å loade opp under 10 ganger i løpet av hele spillet. Husker at jeg klarte hele siste bane uten å save, på rundt 20 minutter. Tabben de gjorde i nummer 2 var å ta bort hele stealth-delen av spillet. Var jo bare å ta opp rifla og skyte alt som bevegde seg. Endret 9. februar 2005 av Skurupu
Koopa Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 De jeg kan komme på er: Uridium på C64, Project X på Amiga, og Prince Of Persia på PC. PRINCE OF PERSIA!? du mener vel ikke sands of time?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå