anon12234 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 siden korea slapp server wipe syntes jeg vi også burde få det..... eller var det en spesiell grunn til at de slapp?
nåvi Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Sever wipe er at alle serverne nullstilles så alle begynner på nytt fra lvl 1. Hvis de ikke wiper blir jeg serriøst SUR! Har brukt alle pengene mine på å lære meg professions. Sitter for øyeblikket med 1g på lvl 31
The_evil_blue_toad Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Og hva er server wipe? Alle characterene blir slettet, slik at alle begynner på nytt igjen. Men det er bare å innse at om de hadde wipet Korean Beta ville koreanerne vært tilbake på lvl 60 i løpet av den første uken
Aasgaard Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Det kommer garantert til å bli "wipe" her. Blizzard har en helt annen foretningsmodell i Korea som baserer seg på hvordan MMORPG-er tradisjonelt foregår der. De betaler heller ikke noe for selve spillet, men så betaler de også langt mer per måned enn hva vi gjør.
Mr.SS Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hadde vært fint for oss som har blitt i second beta phase ja = )
Skateee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 OM 3 måneder av retail versjon så er jo alle LVL 60? Hva gjør man da? blir jo kjedeligt da....
Loeve Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Skateee: Da er det man får bruk for high-end-content, slik som raiding av de største og verste fiendene. PvP er jo også like aktuelt på level 60, om ikke mer aktuelt. Dessuten legger de nok til mer for å glede de over level 50.
Ravn Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg er iallefall for Wipe! Blir for teit med masse highlvls og VM i lvl1 N00bs
Omar Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg er for wipe. Hvis jeg hadde visst på forhånd at det ikke skulle blitt wipe hadde jeg kun spilt en karakter, og ikke 4-5 som jeg gjør nå :S
WarpX Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 De hadde vel neppe sagt "no comment" om de ikke skulle wipe'
TRS Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg er for wipe. Hvis jeg hadde visst på forhånd at det ikke skulle blitt wipe hadde jeg kun spilt en karakter, og ikke 4-5 som jeg gjør nå :S vil nå si det er greit å spille flere characters nå også, da får du kanskje en bedre ide om hva du vil satse mest på i retail
~~Undertaker~~ Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Wipe er absolutt must! Alle bør få like mye sjanse på å ta drepe største bossene først. Det er enkelte ting i spillet man bare kan ta en gang. (Bosser som vokter innganger til nye zoner) Samt folk som er me i guilds (som meg selv) bør få sjanse til å levle sammen me kompisene.
PoWerFeeD Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 OM 3 måneder av retail versjon så er jo alle LVL 60? Hva gjør man da? blir jo kjedeligt da.... Om 3 mnd?! Er du sprø? Jeg har en lvl 44 priest på US nå.. Jeg har "GAMETIME" på over 9 dager nå (216 timer).. Det er jo bare de som "LEVER" i wow som blir lvl 60 på under 3 mnd. Greit nok, jeg har ikke spilt optimalt. Tullet mye med tradeskills osv. Men jeg anser meg som en "god" wow spiller anyways.. Så ta det med ro. Det tar nok litt lengre enn de fleste tror.
Skateee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Nå roter du vell? Det går altså fortere å levle til lvl 60 en 3 månder siden du brukte 9 GAMETIE dager til LVL 44. tipper vell på rundt 14 REAL døgn til LVL 60 på de som spiller aktivt i grupper (et spørsmål: får jeg XP for å drepe motspillere på PVP eller bare av Creeps?)
Hoel Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Går rykter om en som har klart det på 3 døgn ( koreaner) selvfølgelig. Men 6 dager er "rekorden" for og si det sånn
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Sitter for øyeblikket med 1g på lvl 31 ebay.com er din venn
Choo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Det bør bli en wipe på EU serverne ellers blir jeg meget sur, gadd ikke signe up og kjøpe hva det nå heter for å spille fordi jeg satsa på wipe. Gidder ikke spille om mange andre allerede har lvl 60 chars.. Og Koreanerne fikk ikke like mye beta tid og betaler (dobbelte? 24$ tror jeg) per månded en EU/US. Derfor ble det ingen wipe på de. PS: Og for at ingen koreanere skulle dø etter en wipe i kampen om å komme først til lvl60 og å drepe "siste" bossen. xD Endret 29. januar 2005 av Choo
MrLee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg må si jeg misliker denne stereotypingen av koreanere her..
haarod Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Er for wipe, har nemlig spilt det jeg IKKE skal spille i retail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå