Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Som sagt, skal komme bilder. Det blir kun av pc'en i dag. Skal få rydda stereobenken i romjulen, satser på bilder av den også da :)

Til spill

post-91749-0-74761700-1323968442_thumb.jpg

Min nye hobby, DJ'ing. Bruker en Hercules Mp3 M2

post-91749-0-24218900-1323968475_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Må jo bruke Vinyl da ^^

Litt lettere å komme i gang når man kun må ut med 800,- for denne hercules tingen kontra 10 000,- for skikkelig Vinyl og anlegg..

• Liker 2
Skrevet

Må jo bruke Vinyl da ^^

Litt lettere å komme i gang når man kun må ut med 800,- for denne hercules tingen kontra 10 000,- for skikkelig Vinyl og anlegg..

Ja skjønne det, var bare på tull. Hva skal du mixe da? Litt J-core kanskje? new_yes.gif

Skrevet

Hva det blir til slutt, det vet jeg ikke. Har fått noen sanger av DJ'en der jeg er dørvakt, prøver meg fram :) Har et svakt håp om å spille der selv med tiden ;)

Skrevet

Har da en midlertidlig nerdebule satt opp hjemme hos mor og far i juleferien. Fordelen er superlave temps på CPU og GPU da jeg har et vindu like ved siden av. Det negative er at opphastigheten her på bygda er en tiendedel av det den er på hybelen. FML.

Skrevet

Jeg åpnet engang ene kommodeskuffa til en kompis fordi han sa at snusdåsa lå der , viste seg det var 5-6 par vel brukte runkesokker oppi der i stedet, jeg tok feil skuffe :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...