Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har hatt planer om det, men ikke blitt enig med meg selv.

pluss at jeg sjelden bruker den.

Endret av vqb
Skrevet (endret)

CypheroN: Nei, men det er vanlige skrivefeil (selv om orddeling irriterer meg en del), men "hvem" feilen er den mest irriterende skrivefeilen jeg vet av.

Snittleif: Å bruke tre punktum etter en setning er for å gjøre et poeng av det. Nå kritiserte jeg heller ikke alle skrivefeilene hans, bare den ene som irriterer meg grenseløst.

Uansett for å være OT: Ville gitt den 2, siden det er alt for rotete.

Endret av -Sindre
Skrevet

@Mr. Hormonella: et forslag, kjøp deg ett veggfeste å heng opp skjermen. Da får du litt mer plass på pulten. Evt. tatt å hengt skjermene over hverandre om det er plass.

Skrevet

@Mr. Hormonella: et forslag, kjøp deg ett veggfeste å heng opp skjermen. Da får du litt mer plass på pulten. Evt. tatt å hengt skjermene over hverandre om det er plass.

Jeg har tenkt på det men jeg må nesten ha oppslags tavla der, er absolutt ingen veggplass igjen på rommet mitt;)

Skrevet

Då kom endeleg oppgraderingane til senga:

Slik den var før:

dsc0834x.jpg

Slik den er i dag:

Sokkelen er skifta og trekket rundt senga blei bytta. 3,000kr :dontgetit: Men lucky me fekk det for 1,000 :whistle:

I tillegg fekk eg boksesekken min i går, og fekk hengt den opp i dag. Bare synd eg må utsette boksinga i ei veke eller 2 på grunn av nattas fyll og fanteri..

post-198613-0-30112600-1296925831_thumb.jpg

post-198613-0-79080800-1296926413_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...