Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Pc-komponenter tåler mye mer enn man skulle tro.

Har selv en eldgammel 32Mb rambrikke liggende et sted, den har tålt alt for mye juling.

Vært helt innkapslet i is, kjørt over av bil, og ikke vært behandlet godt med tanke på statisk elektrisitet.

 

Men den fungerer enda, like fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pc-komponenter tåler mye mer enn man skulle tro.

Har selv en eldgammel 32Mb rambrikke liggende et sted, den har tålt alt for mye juling.

Vært helt innkapslet i is, kjørt over av bil, og ikke vært behandlet godt med tanke på statisk elektrisitet.

 

Men den fungerer enda, like fint.

Tja, i beg to differ. Har sett både hovedkort, ram-brikker og skjermkort dø grunnet et fleeceteppe :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pc-komponenter tåler mye mer enn man skulle tro.

Har selv en eldgammel 32Mb rambrikke liggende et sted, den har tålt alt for mye juling.

Vært helt innkapslet i is, kjørt over av bil, og ikke vært behandlet godt med tanke på statisk elektrisitet.

 

Men den fungerer enda, like fint.

Tja, i beg to differ. Har sett både hovedkort, ram-brikker og skjermkort dø grunnet et fleeceteppe :p

 

Når en legger det på et fleeceteppe er det jo som å be om at det skal dø..

Lenke til kommentar
Skal jeg prøve å innstallere 128 mb ekstra minne på den pcn jeg sitter på nå eller la være?

 

la vær.

Litt sent, merker ingen stor forskjell kan du si.

Selvfølgelig merker du ikke noe forskjell med 128mb minne. For 10 år siden hadde du vell kanskje merket en forskjell. :p

 

Dags dato er 4-6gb "standar" så det sier seg selv da egentlig.

Lenke til kommentar

Hva faen er gøy med og ødelegge et RAM briks på et fleece teppe da?

Thomas trodde du gikk på Elektro, ta heller med en brikke du er sur på til skolen og kobl det i 230 volt, eller med likestrøm "feil vei".

 

Ta en trafo og kobl rød på svart og svart på rød. +på- og -på+. Det blir mye gøyere. Om du er heldig har du litt oppvarming mot nyttårsaften :)

Lenke til kommentar
Er vinduet ok, ER VINDUET OK?!

 

Jeg elsker vinduet ditt..

Vinduet er helt fint! :D

 

Haha, herlig :laugh:

Bordplate fra Ikea du har?

Tror jeg har samme, og min riper skremmende lett. Har du det problemet?

Er det, ja. Har masse småriper som er ganske usynlige med mindre du tar en nærmere titt. Men du har rett - det riper skremmende lett.

 

Zeromac, er det ikke fryktelig kaldt med bare vinduer som vegg på vinteren?

Nei, ikke når rommet mitt er i 3. etasje og all varme fra huset stiger opp hit. Har ikke hatt noen problemer med kulde enda, har overlevd 2 vintre her.

Lenke til kommentar

Hva med å sette opp noen lamper?

 

Anyways, idag får jeg muligens dette kjøleskapet med meg hjem. :D Og det skal være på rommet mitt. ^^ (Til jeg flytter ut hvertfall)

Sier ikke nei til et gratis kjøleskap til en verdi av nesten 30'000. :)

Lurer på om jeg får lakt et vannrør til rommet mitt så jeg får isbit maskinen og vanndispenseren til og virke, for det hadde vært deiligt!

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Hva med å sette opp noen lamper?

 

Anyways, idag får jeg muligens dette kjøleskapet med meg hjem. :D Og det skal være på rommet mitt. ^^ (Til jeg flytter ut hvertfall)

Sier ikke nei til et gratis kjøleskap til en verdi av nesten 30'000. :)

Lurer på om jeg får lakt et vannrør til rommet mitt så jeg får isbit maskinen og vanndispenseren til og virke, for det hadde vært deiligt!

Grattis. Men må advare deg: om kjøleskapet bråker er det ikke særlig behagelig. Har selv kjøleskap på rommet, men jeg trekker ut kontakten om natta for at jeg skal få sove lettere.

 

Dette kan jo du også gjøre, bortsett fra hvis du har kjøtt og slikt inni da...

Lenke til kommentar
Grattis. Men må advare deg: om kjøleskapet bråker er det ikke særlig behagelig. Har selv kjøleskap på rommet, men jeg trekker ut kontakten om natta for at jeg skal få sove lettere.

 

Dette kan jo du også gjøre, bortsett fra hvis du har kjøtt og slikt inni da...

 

Hvordan klarer innholdet seg i løpet av kvelden? Hva er temp etter 7 timer uten størm?

Lenke til kommentar
Grattis. Men må advare deg: om kjøleskapet bråker er det ikke særlig behagelig. Har selv kjøleskap på rommet, men jeg trekker ut kontakten om natta for at jeg skal få sove lettere.

Dette kan jo du også gjøre, bortsett fra hvis du har kjøtt og slikt inni da...

Hvordan klarer innholdet seg i løpet av kvelden? Hva er temp etter 7 timer uten størm?

Har ikke sjekka tempen, men brus osv (drikke generelt, som er det jeg har inni) er ganske OK temp. Sett i strømmen og det blir kaldt ganske fort. Drikker ikke så jævla tidlig på morran uansett, så denne strategien funker for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...