Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en liten oppdatering på hvordan min nerdeHULE ser ut .. Ikke store forandringen egentlig...

 

Har nå fått en litt mer gudende maskin oppe og gå. Den er nå koblet til skjerm nr 2, så er ikke noe to-skjerms oppsett lengre.. Det var egentlig litt plagsomt uansett (forskjellig størrelse osv..)

 

Ny maskinne ser slik ut;

 

CPU: Intel E5300

HK: Evga 750i FTW

Minne: ett-eller-anna 4GB

GPU: Asus HD3450

HD: Seagate 320GB

 

Den er ikke helt ferdig sammensatt enda, litt provosorisk, da jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Uansett, den ligger slik. (til venstre for skrivebordet)

495464.jpeg

 

Sånn helhetlig, så ser det slik ut (lover det er diskusjon.no på skjermen til venstre ;D);

495468.jpeg

 

 

Hvis noen lurer, så sitter jeg på et loft. Jeg har en liten "brette" trapp/stige som er gjemt i taket som hjelper meg opp og ned. Det er ikke isolert her, så det kan bli litt kaldt om kveldene (gruer meg litt til vinteren!)

Lenke til kommentar

Var usikker på hvor jeg skulle poste denne, men tar sjangsen på at noen her vet.

 

Så første ep av Ncis sesong 7 for noen dager siden, og da så jeg en plakat/poster som omhandler OPSEC som jeg kunne tenkt meg i bula mi.

 

Noen som har sett denne til salgs eller som bilde noe plass ?

 

post-9965-1254042383_thumb.png

Lenke til kommentar

Her er jeg med nye bilder..

Beklager rotet, skal ryddes ... etterhvert xP

Nytt tastatur (Logitech G19) er på vei, og ny mus (en Razor DeathAdder, slik som på bildene .. bare en ny.. den jeg har dobbeltklikker når jeg enkeltklikker)

Over senga skal det komme en 32" tv av noe slag, før jul en gang, så får jeg samla 360'n og PS3en der, samt Wiien så det blir mindre kabelrot rundt skjermene mine.. (beklager det)

 

 

n1.JPG

n2.JPG

n3.JPG

n4.JPG

n5.JPG

n6.JPG

 

 

Til sammenligning så det ut slik før:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9628066

JEG roper i alle fall HURRA!

Lenge siden jeg fikk ny seng, ekstra skjerm, pc og 360 .. så jeg har vært ganske sen .. beklager =\

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Her er jeg med nye bilder..

Beklager rotet, skal ryddes ... etterhvert xP

Nytt tastatur (Logitech G19) er på vei, og ny mus (en Razor DeathAdder, slik som på bildene .. bare en ny.. den jeg har dobbeltklikker når jeg enkeltklikker)

Over senga skal det komme en 32" tv av noe slag, før jul en gang, så får jeg samla 360'n og PS3en der, samt Wiien så det blir mindre kabelrot rundt skjermene mine.. (beklager det)

 

 

n1.JPG

n2.JPG

n3.JPG

n4.JPG

n5.JPG

n6.JPG

 

 

Til sammenligning så det ut slik før:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9628066

JEG roper i alle fall HURRA!

Lenge siden jeg fikk ny seng, ekstra skjerm, pc og 360 .. så jeg har vært ganske sen .. beklager =\

Ryddet du før du tok bilder? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...