Gå til innhold

Bare feilmeldinger på Bittorrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis trackeren er nede, opptatt eller rett og slett død, får du ikke koblet deg til noen andre. Det hjelper ikke å skifte klient hvis trackeren har tatt kvelden ...

 

Men du må nesten fortelle oss hva problemet (altså, hele feilmeldingen, f.eks timeout, connection refused, no route to host etc) er for at vi kan gi et spesifikt råd, og til det må du nesten til med en annen klient, den offisielle er ganske ukul sånn sett. BitComet er helt ok, personlig foretrekker jeg BitTornado eller Azureus. BitTornado ligner mest på den offisielle.

http://www.bittornado.com/

Lenke til kommentar

Hei igjen og takk for svar! Problemet er ikke bare på en enkel side. Uanesett f... hvilken side jeg prøver får jeg "problem connecting to tracker" med en j.... gang. Bruker ABC hvis det har noe å si, noe jeg ikke har tro på før det motsatte er bevist. Har også åpnet port 6881-6889 på mitt Thomson Speedtouch 510i og satt porter i ABC til 6881-6999.

 

Takker for videre tips!

Lenke til kommentar

ISP = internet service provider. f.eks. telenor, NGT, bluecom etc.

 

tror jeg har hørt om tilfeller der noen ISP'er har stengt veldig traffikerte porter, men jeg tror det er sjelden.

 

Har selv brukt Trend sammen med bittorrent og det gikk bra etter jeg åpnet port i programmet. Siden du har slått av brannmuren burde ikke være noe problem. Pga av Trend micro "horet" opp systemet mitt på annet vis, har jeg nylig avinnstallert hele greia. Nå er alt i skjønneste orden, men Trend skapte litt hodebry for meg.

 

Edit: skrlfeli

Endret av homarus
Lenke til kommentar
Hei igjen og takk for svar! Problemet er ikke bare på en enkel side. Uanesett f... hvilken side jeg prøver får jeg "problem connecting to tracker" med en j.... gang. Bruker ABC hvis det har noe å si, noe jeg ikke har tro på før det motsatte er bevist. Har også åpnet port 6881-6889 på mitt Thomson Speedtouch 510i og satt porter i ABC til 6881-6999.

 

Takker for videre tips!

Hvis du leser FAQ`en på de fleste torrentsidene, så ser du at portene 6881-6889 er sperret.

Lenke til kommentar

Timeout betyr som regel at trackeren er opptatt med å betjene andre klienter, og svarer ikke på forespørselen din innen tidsfristen. Vanligvis betyr det at den er oppe og går, og hvis du bare smører deg med tålmodighet, så får du kontakt med den etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...