Gå til innhold

beklager, men du kan ikke endre dette innlegget ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (@kd @ 21/01/2005 : 21:36)
QUOTE
Skrevet: 21/01/2005 : 20:22
Dette innlegget har blitt redigert av @kd, 21/01/2005 : 21:35

:thumbup:

 

Men vi trenger fortsatt muligheten til å redigere eldre poster...

Ja, jeg kan fortsatt ikke editere eldre poster :wallbash:

 

Folkeaksjonen mot tidsbegrensning av user posted image-knappen fortsetter! :realmad:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 21/01/2005 : 21:46)
QUOTE (The Strategy-player @ 21/01/2005 : 21:43)
Og hvor mye er endringstiden på nå??

Iallefall 11 og en halv time, det er alt jeg vet. :p

 

Men fortsatt ikke nok, vi vil ha det til sånn det var før! :(

100% enig, vi MÅ ha det tilbake slik det var før. Denne tidsbegrensningen er helt absurd!

 

Jeg feiret altfor tidlig :cry:

Lenke til kommentar

Ser ting kanskje har skjedd siden jeg begynte på denne avhandlingen, men poenget er fortsatt det samme.

 

Det første jeg blir sittende å lure på, er hvor mange det er som har vært med å ta en slik beslutning, og hvor lang tid de har brukt på det. Den virker ihvertfall svært lite gjennomtenkt.

 

Jeg husker jeg så et tilfelle av problemet som det nå gjøres et forsøk på å få bukt med, og tenkte at sånt generelt ikke er bra for et forum. Allikevel tror jeg dette må være et svært lite utbredt problem, slik som andre har nevnt tidligere. Jeg tror heller ikke dette er det forumet der det er mest kristisk, siden mye gjentas i det uendelige og søkefunksjonen virker som den støver ned. Da er det ikke kritisk om tråd 19 av 100 som omhandler manglende harddiskplass, mangler noen poster. Og her brukte jeg et eksempel på en tråd som faktisk kunne hatt verdi i ettertid. Det kan en ikke si om alle.

 

En effekt som jeg ikke har sett nevnt enda, er at dette kan eller vil, føre til at brukere faller ifra. Jeg blir nok fort en av dem, for jeg gidder ikke "kjempe" for å få lov til å poste her. At det heller ikke blir gitt beskjed om slike endringer, synes jeg vitner om en nedlatende holdning til brukerne. Nei, jeg er ikke spesielt hårsår, men jeg hadde satt pris på å få en melding der det sto noe sånt som "Kjære bruker av vårt forum. På bakgrunn av misbruk av edititeringsfunksjonen, har vi sett oss nødt til å midlertidig begrense bruken av denne.....". Det hadde vært en voksen måte å gjøre det på, og hadde kanskje gjort at jeg ikke får styrket inntrykket av at dere tror dere gjeter en flokk med drittunger. Det begynner for min del å bli en god stund siden jeg gikk på barneskolen.

 

Så, hvis dette viser seg å bli en permanent løsning, velger jeg heller å bruke tiden min på andre fora. For å være helt ærlig, så er de andre jeg er aktiv på langt bedre, men dette er jo norsk da. Litt for norsk kanskje... :roll:

Lenke til kommentar

OBServer: Jeg er helt enig med deg, slike tullete tiltak kan være dråpen som skal til før begeret renner over for noen. Dette er helt klart lite gjennomtenkt og en altfor lettvindt løsning som ødelegger mer enn den gjør godt. Fjern tidsbegrensningen igjen NÅ!!!

user posted image

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

QUOTE (jarmo @ 21/01/2005 : 22:25)
I sin ytterste konsekvens vil dette bety at man har ingen muligheter til å
redigere/korrigere feil i det hele tatt, feil blir jo stående for evig og alltid f. eks. på google. Og det vil ikke jeg være med på.....

Det synes jeg var et veldig godt poeng.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...