Slabbedasken Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hei Jeg er på jakt etter noe bra styling til min 1991 Mitsubishi Sigma Sigma går under navnet Diamante i usa og Mange i Asia. Har søkt en del rundtom men har litt problemer å finne det jeg ønsker. Ønsker å finne en butikk uansett hvor so mselger noe bra styling, der jeg tenker på front, bak og sideskjørt, full body styling og eventuelt annet som lykter framme/bak osv (angeleyes og LED baklykter) Om det er noe her som har en webside til en butikk som har eller kan hjelpe mht styling til bilen min så hadde det vært helt supert. Takker for all hjelp :-) Kristian
eab Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Du har sikkert sjekket dette allerede, men passer styling fra galant?
lassejl Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Luzifer: de har ikke noe til den bilen der da
Neptun_ Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Her er det er par bodykits. Baklykter Frontlykter Jeg vet ikke helt, men med google er alt mulig. Lykke til!
ebso86 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 nå fant jeg riktignok ikke stylingen til din bil på første forsøk på google men jeg fant til 97-2003 modell. prøv denne linken og se om du finner noe der, er ganske sikker på du finner noe til slutt, enten på linken eller du kan google litt. ellers fins det alltid universalstyling
Slabbedasken Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Nå har det seg slik at jeg har søkt en del på google, men finner alt mulig annet enn det jeg leter etter, som er eventuelt noe nye skjermer rundt på bilen samt noen nye lykter for å sprite det hele litt opp. Jeg vet at Sigma er en fin bil i seg selv, men er alltid gøy å pynte litt på den i tillegg ;-) Google fant keg lite svar fra mht min modell, og galanten er nok en del smalere enn Sigma, men får bare lete videre. Er det noe som snubler over noe styling som passer til sigma, så bare si ifra, alle tips taes imot. Slabbedasken
Billy Bob Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Med en såpass spesiell bil i forhold til aftermarket-styling, tviler jeg på at du finner noe, kanskje i Asia. Men uansett, med en slik bil er det vel bare en løsning; sparkel, glassfiber og masse tålmodighet.. ?
Slabbedasken Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 Er ikke så mye som skal til for å få Sigma`en i litt høyrer klasse, så vil se hva jeg kan få til på det punktet ;o)
icaruz Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvis du ser rundt på www.cardomain.com finner du sikkert en del Mitsubishi Sigma/Diamante/Verada/Magna med bodykit. Et eksempel (http://www.cardomain.com/memberpage/382743): Endret 22. januar 2005 av icaruz
ebso86 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 god idè... let igjennom cardomain og se om du finner noen produsent-navn på de kittene som folk har der
Billy Bob Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Sannelig, der var jo et kit, men om det er et "ferdigkit" han har brukt, må jo gudene vite. Eller kanskje noen har lest historikken til eieren?
Slabbedasken Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Har sendt en e-post ti ldem der jeg spør litt om hjelp, så får jeg se va som dukker opp, men det var noen skikkelige fete biler som var der ja, så håpet lever :-D, men må ikke være altfor lave body kits da, er jo så evig mange humper og dårlige veier her i norge :-P Spesielt i Bergen ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå