Gå til innhold

Ett lite ønske anngående betaen


Anbefalte innlegg

har ett lite ønske her, litt mye å forlange men jeg kan jo prøve meg.

 

måtte formatere grunnet kraftig virus og tokk ikke sjangsen på å brenne klienten over på cd'r da den kunne ha blitt infisert.

 

forige gang jeg lastet ned spillet brukte jeg en ftp på en dansk side jeg fant men den ftpen har slettet wow klienten, og en kamerat av meg prøvde den ftpen i en link her på forumet, kan være tilfeldig men like etter han hadde lastet ned den siste filen i fra den ftpen fikk han ett virus derfor har jeg ikke tatt sjangsen på det.

 

mitt spørsmål er da, enten om noen har en god ftp adresse jeg kan bruke som de har brukt selv slik at jeg ikke risikerer virus, eller om noen hadde vært så hyggelige å sendt meg klienten på cd plater, vet det er mye å be om men vil sende cd plater tilbake til den personen som eventuelt vil gjøre dette, klienten tar 4 cd'r og jeg vil sende 10 plater tilbake av typen verbatim super azo cd-r.

 

håper noen kan hjelpe meg med enten cd'r eller en fungerende ftp adresse.

 

igjen vet det er mye å forlange men var så godt i gang med min level 19 orc warrior.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei nei ingen ting galt med WoW, problemer med spybots, formaterte pc'n men de dukket opp igjen med engang selv om jeg har oppdatert norman, aner ikke hva jeg skal gjøre rett og slett.

 

og grunnen til at jeg spurte om noen hadde andre linker er at jeg ikke har tolmodighet til å vente i ca 30-40 timer på nedlasting via bittorent, enten azureus eller blizzard sin

Lenke til kommentar

Endte opp med å bruke blizzard sin etter å ha testet den linken du gav meg, fikk så og si samme hastighet og det skal ta ca 20 timer, er på 3% nå begynnte for rundt 1 time siden.

 

lar det stå på om natta så bryr jeg meg ikke så mye om det :)

 

men ¨å si er ikke alle spill jeg ville brukt så mye tid på å skaffe, og det kan ikke være alt for mange månedene/ukene til det kommer i retail, men etter å ha testet den amerikanske betaen hvor jeg kom til rundt level 30 og nå den europeiske hvor jeg er i rundt level 19 klarer jeg ikke å legge det i fra meg, blir nok det første mmo spillet som holder meg gående mer enn i 3 måneder dette ja.

 

er vel som med tine reklamen, "må ha det, bar må ha det" :)

 

uansett takker for all hejlp og tips dere har gitt meg, gleder meg til å komme tilbake, i morra kveld hvis jeg er heldig ellers blir det lørdags morgen seinest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...