Gå til innhold

Hva er ditt største uhell med mat?


morra

Anbefalte innlegg

(pleier alltid å sjekke utløpsdato, om bødet er ferskt, osv.)

 

Det var da det skjedde. Osten som jeg hadde forsynt meg grovt av kvelden før viste seg å være muggen. Jeg skvatt til og måtte undersøke dette kvalmende synet nøye, for å se om jeg virkelig så riktig. Og det gjorde jeg. Osten var omkranset av grønne motbydelige flekker. Så ut som en sopp hadde kastet seg over osten og bestemt seg for å bli.

huff kjenner meg igjen i det å alltid sjekke utløpsdato på mat, har fobi mot melk som går ut på samme dagen jeg skal drikke den.

 

hmmm uhell med mat?

 

Ender opp med matkrig på burger king nesten hver gang vi er på byn i helgene,, er alltid flau dagen derpå..

 

Karrikrydder istedenfor kanel på grøten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og familien min var i Italia da jeg var en rundt 6 år gammel.

 

Vi var på en chilli"åker" med massevis av chilli(doh).

Jeg og søstra mi bestemte oss for å utforske litt, var jo litt kult å stå midt i "åkeren" og se alt chillien rundt seg.

Da sa søstra mi "Ta et tygg av chillien,"

Meg: "men er ikke den sterk da?"

-Nei, det er bare den røde sorten som er sterk, smak da!

Og jeg måtte jo selvfølgelig ta et stort jafs selv om jeg var usikker på om det var sterkt eller ikke.

Etter det tygget måtte jeg skylle kjeften med vann i en GOD stund.

 

Fytti helv***e så j*vli det var.

Endret av Dario
Lenke til kommentar

jeg har kappa masse chili og klødd meg i øynene etterpå ( ikke å anbefale )

 

søstra mi skulle bake sjokoladekake en gang og tok feil av melis og potetmel i glasuren, den gidde vi til naboen :evil:

 

ellers så har jeg hatt prosjekt med at jeg ikke spiste skolematen min og turte ikke å kaste maten hjemme så den forble i sekken ET HELT ÅR!

bare jord igjen når jeg åpna og støve noe jævli :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde lan med en 10 stykk i høstferien. Jeg og en kompis stakk ned på kjøkkenet for å lage en pizza. Så mens den godgjorde seg satt vi å prata piss. Tok fram pizzaen på brødfjøla og krydra den. Kompisen min hadde ikke sovet på 2 dager så han var litt fjern. Han presterte å lukke igjen brødfjøla med pizzaen på. Bunnen fulgte med inn i skapet. Fyllet ble pent plassert på gulvet. Bunn den kvelden.

Lenke til kommentar

Var på jobb som nattevakt og skulle steke grandis i en av ovnene på kjøkkenet. Disse ovnene er ikke HELT som de man har hjemme på kjøkkenet, men det tenkte ikke jeg over. Da jeg kom skulle sjekke den etter 10 minutter, så var kjøkkenet svartlagt og i ovnen lå det en liten svart runding. Da var det bare å åpne alt som var av dører og vinduer for å prøve å unngå å få utslag på brannalarmen, som hadde gått av natta før, da en kollega gjorde samma feilen med et brød.

 

Ellers har jeg vært tilstede på en kollegas nattevakt, da han glemte å lukke døra til fryselageret. Det ble mye søppel den dagen.

 

Utenom det, så tror jeg ikke har hatt noen slike ekstreme matuhell, enda.

Lenke til kommentar

satt på lan og spilte warcraft, satte min siste pizza i ovnen og gikk for å spille mot de 7 andre på lanet. dette viste seg å bli et langt game på over 1 time. så da etter en time så er vi ferdige og pizzaen er helt glemt. da reiser en kompis av meg seg og kjenner det svir i øya. så skrur vi på lyset og ser at det ligger et røykteppe oppunder taket. og det spyr røyk ut av ovnen. og inn i ovnen lå det en liten sotklatt :( . det lukta brent i 2 dager etterpå :D

Lenke til kommentar

Jeg var på jobb på peppes pizza en gang, skulle ta en skikkelig stor pizza ut av ovnen.

Da jeg snudde meg med pizzaen i "pizzaholderen" var det visst en annen kollega der, og det tok ikke ett sekund før det sa PLASK! :whistle:

 

En annen gang var da jeg satt på familie PC`en. Helte ca. 0,4L sjokomelk i en halvllitermål med lokk uten gjenger. Da jeg rista sa det POFF og all sjokomelka spruta over hele skjermen, under PCbordet og inn i modemet og på spaghettien av kablene, ikke minst i tastaturet. Ble en fin time med vasking etter det ja.. :hrm:

Lenke til kommentar

Den klassiske - steke grandisen altfor lenge.

Tørrkokte en kjele jeg skulle koke egg i. Den stod vel ca tre kvarter, kjela var da sinnsykt varm og hadde begynt å bli deformert. (tenkte jeg skulle spille dataspill mens vannet kokte opp)

Brukt matpapir istedenfor bakepapir = ikke å anbefale, da matpapiret tar fyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...