Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider..  utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. :D

Hehe, følger også med på American Idol (og Australian Idol og X-Factor :D ), er så utrolig mange ganger bedre enn den norske versjonen (kanskje fordi det også er så mange skrullinger der borte).

Ord

 

Artig

 

Artig 2

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er blir dette siste sesong av Idol i Norge, noe jeg tror er bra. Vi så jo alle hva som skjedd med Robinson Ekspedisjonen etter en del år på lufta. Det eneste som er litt synd er at til neste år skulle je meldt meg på sammen med noen venner, og synge så stygt at vi måtte komme på TV.

 

Btw, han fyren i kukostyme: Nice tits :tease:

Lenke til kommentar
Herregud men det norske idol er dårlig i forhold til den amerikanske.

 

Så Norsk idol først i går, deretter 2 episoder av American idol.

 

2 forskjellige verdener hva kvalitet angår

 

V

Nå har jo USA mye lengre og bredere erfaring på hvordan man lager slike programmer. Men nå vant jo vi over USA i World Idol da :D

Lenke til kommentar
Nå har jo USA mye lengre og bredere erfaring på hvordan man lager slike programmer.

Programmet startet faktisk først i Storbritannia. Og USA har bare nettopp startet på sin fjerde sesong, mens vi her i Norge starter runde nr. 3.

Men selvfølgelig, når man tar hensyn til folketallet, så er man nødt til å finne mer talent i USA.

Lenke til kommentar
har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider..  utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. :D

Hehe, følger også med på American Idol (og Australian Idol og X-Factor :D ), er så utrolig mange ganger bedre enn den norske versjonen (kanskje fordi det også er så mange skrullinger der borte).

så du hun gale dama på slutten av episode en på american idol, hun med alle stemmene i hotet! :!: fy faen det er mye sprøtt i det landet der!

 

ja det er nok litt bedre nivå der borte, men så har de jo litt større folketall som drar opp både seertall og antall oppmøtte , så er jo klart det blir bedre.

 

men synes norsk idol er råfestlig til tider når man ser kjentfolk drite seg ut på riksdekkende tv! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...