Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jepp mast på det selv

 

Bigwater-thermaltake gpu blokken-stacker rett på døre for 1800kr

 

400+300+1000+postoppkrav  :w00t:

Ja, klarer komplett å dra i land den biffen blir det julekveld, tenker jeg slenger med en kontroller og en disk eller to som takk for tilbudet også.

 

AtW

Vær kjapp med stacker biten så jeg vet om jeg skal stoppe min bestilling.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
PM fra komplett:

 

"Jeg har foreløpig ikke fått noen endelig tilbakemelding desv. Kommer tilbake til dere så snart vi har noe sikkert. :) "

Du kan ikke høre om de er interessert i å kjøre ett tilbud på stackeren mens du er i gang med å snakke med de Marius? Regner med at de ikke er i noen konflikt med Lian Li-greia siden det er med microplex, det værste som kan skje er at de sier nei.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hehe, tipper det blir litt merarbeid for Komplett hvis dette går igjennom, da ca. alle de som kjøpte de 200 TT BigWater-settene antakelig vil benytte seg av dette tilbudet også, mao. må Komplett manuelt spleise ordrene for alle som ber om det etterpå.

 

Ble egentlig litt overrasket over at de ikke hadde denne GPU-blokka inne på lager da de ga BigWater-tilbudet, da hadde de jo tjent inn mange slanter igjen ved å selge den til fullpris.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Ble egentlig litt overrasket over at de ikke hadde denne GPU-blokka inne på lager da de ga BigWater-tilbudet, da hadde de jo tjent inn mange slanter igjen ved å selge den til fullpris.

Isåfall hadde det nok vært 253 her fra forumet som hadde whina om hvor dyr GPU-blokka var i forhold til hele settet, og hvor flinke Komplett er til å utnytte forbrukerne... :p

 

Jeg er som altså med om prisen ikke er alt for ille. Skulle da gå greit med rundt 300,- for en sånn sak? Så hadde det i tillegg vært ypperlig om varen var liten nok til å bli sendt som brevpost fra Komplett.

Lenke til kommentar
ehm.. menne. Hvorfor sender ikke dagens ungdom epost til komplett og spør istedet for å lage en unødvendig (?) post på forumet? De HAR faktisk en dedikert epostadresse til sånt.

 

Klart, dere fikk respons, men likevell.

Tenkte kasnkje det var greit å sende forespørselen sammen med denne, så samme person kan forholde seg til det, og at de slipper å bli spammet ned med mas om tilbud (det gjør jeg heller i forumet ;))

 

AtW

Lenke til kommentar
Må bare forsikre meg om at denne gpu-blokken faktisk er noe å samle på, skal tross alt sitte på et x800xt pe til en del kroner.. :hmm: Noen med erfaringer/reviews å henvise til?

Er det så veldig stor forskjell på sånne blokker om de først passer til kortet? Jeg har alltid hatt inntrykk av at forskjellen er minnimale.

 

AtW

Lenke til kommentar
Må bare forsikre meg om at denne gpu-blokken faktisk er noe å samle på, skal tross alt sitte på et x800xt pe til en del kroner.. :hmm:  Noen med erfaringer/reviews å henvise til?

Er det så veldig stor forskjell på sånne blokker om de først passer til kortet? Jeg har alltid hatt inntrykk av at forskjellen er minnimale.

 

AtW

etter det jeg har lest er det radiatoren som utgjør den store forskjellen...

 

har 0 erfaring selv, så jeg lover ingenting...

Lenke til kommentar
Må bare forsikre meg om at denne gpu-blokken faktisk er noe å samle på, skal tross alt sitte på et x800xt pe til en del kroner.. :hmm:  Noen med erfaringer/reviews å henvise til?

Er det så veldig stor forskjell på sånne blokker om de først passer til kortet? Jeg har alltid hatt inntrykk av at forskjellen er minnimale.

 

AtW

etter det jeg har lest er det radiatoren som utgjør den store forskjellen...

 

har 0 erfaring selv, så jeg lover ingenting...

Ja, at radiatoren er det svakeste leddet virker meget fornuftig, er tross alt den som skal transportere varmen vekk fra vannkjølinga og ut i friluft.

 

AtW

Lenke til kommentar
Merklig, får verken bildet eller lager status. Dette er satt opp i full hast tror jeg  :hmm:

er ganske mye vannkjølings-utstyr som ikke har bilde eller tekst, er nok noe psdata har satt opp for å tjene på at komplett har solgt 200 vannkjølinger til gi-bort pris...

 

edit: 5 nye produkter, uten bilde, uten tekst, alle passer til settet komplett solgte tror jeg...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tja, liksågodt bruke dobbelpostinga mi til å mase litt om et raskt svar på om denne blokka passer på northbridge? Må vite om jeg skal endre ordren til 1 eller 2.

 

Hvordan vil dette fungerer dersom jeg bestiller en ekstra radiator?

Tenker da på rekkefølge: Pumpe - radiator - cpu - radiator - gpu - nb - pumpe

Er pumpa sterk nok til alt dette?

Endret av Guffen-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...