Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det ubekreftet 24.04.05 på psdata hehe!! Blir nok 17 mai før vi får den!

Det er poengtert ca 100 ganger i denne tråden at de setter datoen 14 dager fram i tid til de har blokka.

 

AtW

Det er greit, jeg er bare imponert over at de ikke sender ut noe informasjon, og kun driver og flytter datoen. Det er jo ikke noe poeng å få delt levering heller for det skal jo monteres samtidig. Jeg etterspør bare litt ærlighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da tro jeg ikke du har festet den godt nok.

 

Tempen min er 68 nå, men det har bare blitt sånn etter jeg fikk problemer med det rett før påske. Tror kanskje det må sendes inn igjen snart. :no:

 

Edit: cpu-tempen min er 22 grader selv om gpu er 68.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
fikk email fra psdata idag da de sa at man kan vente seg at forsyningene kommer ganske snart!

 

så jeg holder håpet oppe, men... går det ann å modde cpu blokken slik at den fungerer som gpu kjøler? er det noen som har gjort det`?

en i nabostrøket som har gjort det ja ;)

Lenke til kommentar

da kjøpte jeg et BW sett til, så får vi se hvordan jeg får modda om på blokken så den passer xfx 6600gt kortet mitt...

 

Marius-EV har jo en genial løsning, men jeg er ingen spesiell handymann :(

det kommer imorgen, men jeg får ikke tid til å begynne å fikse før etter 13 mai, iogmed at jeg har eksamen 13 :(

 

så summerer jeg opp hvor mye jeg har brukt på dette "utrolig" ""billige"" vannkjølingsettet og hvor lang tid jeg har ventet...

 

* etter jul fikk jeg mitt BW etter 7 dager, det kostet 900kr, tror jeg, fra psdata etter jul.

* bestilte i februar en bw aquarius gpu kjøler til den nette pris av 195kr, pluss mer vann og temp måler til sammen blir dette 800kr, bestillingen står fortsatt som ubekreftet.

* kjøper isteden et nytt BW sett for å moddes med chipsett og ram kjøler for 850 kr.

totalt

 

total pris 2550,-

total ventetid: 81 dager på vga blokk. +7 dager bw + 1 dag bw = 90 dager :cry:

 

ps: jeg hadde akseptert 20 dager venting maks...

edit: regnskap

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Til folk som har for små skruehull:

 

Jeg har et Gainward GF6800GT. Da jeg skulle feste GPU blokken, viste det seg at skruehullene var litt for små. Dette løste jeg ved å bruke en vanlig drill med et 3mm bor. Vær litt forsiktig når dere borer. Virket fint for meg :)

Lenke til kommentar
Til folk som har for små skruehull:

 

Jeg har et Gainward GF6800GT. Da jeg skulle feste GPU blokken, viste det seg at skruehullene var litt for små. Dette løste jeg ved å bruke en vanlig drill med et 3mm bor. Vær litt forsiktig når dere borer. Virket fint for meg :)

Hvorfor ikke bruke mindre skruer?

 

Virker litt unødvendig og borre i et kort til over 3000.-

Lenke til kommentar

der fikk jeg et sjokk gitt... da jeg endelig fikk mitt andre BW sett igår hadde jeg store planer om å modde på blokken.... fant en sprekk og henkastet ideen foreløpig. Men så får jeg mail at en ny pakke er sendt... og er det ikke GPU blokka mi :D:D:D

 

tjohei!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...