Gå til innhold

Kina forbereder seg på teknologisk krigføring


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenke litt på det...

 

Om 10 år så er dagens CS-wh0rer kidnappet og samlet i en bunker to kilometer under bakken i Heilongjiang provinsen med hver sin Razor WarSlang mus. Designerne i AlienWare er selvfølgelig kidnappet og satt til å bygge og administrere noen heftige maskiner med siste revisjon av 4xSLI og vapochill til CS-wh0rene.

 

Herfra jobber de i team (team Heilongjiang, selvfølgelig) og utretter freds(doh!)bevarende opperasjoner på fremmed jord.

 

Come to think of it, CS-whOrer kidnappet og samlet i en kald bunker er ikke en udelt negativ idè.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Dette har blitt gjort lenge i USA.

Mener jeg også, var det ikke det amerikanske forsvaret som lagde sitt eget krigsspill, der meningen var at soldatene da senere skulle få mindre motforestillinger mot å skyte etter å ha spilt litt?

Ingen tvil om at det fungerer.

 

Når jeg hadde spilt Carmageddon i tre-fire timer for så å skulle ut å handle så måtte jeg virkelig tenke meg om når jeg kjørte forbi damer med barnevogn :p

 

Ikke for å snakke om når man har spilt litt colin mcrae på xbox rett før man skal på jobb... Skummelt lett å drite seg ut da.

 

DrE

Lenke til kommentar

AA er ment for rekrutering ja

 

"spill" som VBS1 er ment for trening...og tilsynelatende brukt av hæren "over there" en stund nå, mulig de har gått over til noe nytt da...

 

forøvrig tror jeg det er mer myntet på å lære seg lagarbeid enn mindre motforestillinger mot å skyte på ting... (det er jo det menneskeforma blinker og refleks trening på skytebanen er til for ;) (du veit, det du ikke fikk gjøre i den norske hæren fordi de ikke skal lære soldater å drepe folk...))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
AA er ment for rekrutering ja

 

"spill" som VBS1 er ment for trening...og tilsynelatende brukt av hæren "over there" en stund nå, mulig de har gått over til noe nytt da...

 

forøvrig tror jeg det er mer myntet på å lære seg lagarbeid enn mindre motforestillinger mot å skyte på ting... (det er jo det menneskeforma blinker og refleks trening på skytebanen er til for ;) (du veit, det du ikke fikk gjøre i den norske hæren fordi de ikke skal lære soldater å drepe folk...))

Vel... Vi brukte markører, og blinker i menneskestørrelse (ikke menneskeformet). Skyte treningen først ut på 2 i brystet(Ja, selv på helfigurene sa de brystet) Deretter et i brystet et i hodet. Og vi hadde ekstremt mye reflekstrening på skytebane da dette er en nødvendighet i SIBO og hard entry.

Lenke til kommentar

med sånne menneskeforma blinker som "popper opp"? eller di derre halvveis menneskeforma blinkene på påler..?

 

man kan jo si at definisjonen på menneskeforma er ganske løs, alt etter hvem du spør ;)

 

og forøvrig, den kinesiske hæren kan jo ikke bruke softwaren til selve erkesymbolet på "de kapitalistiske svina's" hær som treningsverktøy da... :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...