Gå til innhold

nye STALKER screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. er det dx 8.1 renderen de bruker fremdeles på uteområdene? Detaljemessig så er noen steder imponerende, men det er alt. Ellers ikke så imponerende som det en gang var. Men grafikk er selfølgelig ikke alt. Håper det kommer en demo kort tid etter lanseringen slik jeg får testet det eller noe....

Skrevet

Rent grafikkmessig var de bildene et stort tilbakeskritt i forhold til tidligere fremviste bilder. Er disse fra noen som har testet spillet kanskje og ikke direkte fra produsenten?

Skrevet
Er disse fra noen som har testet spillet kanskje og ikke direkte fra produsenten?

dei bilda er frå THQ (utgivaren av stalker).

Skrevet
minst like bra som hl2..

:ohmy: tuller du!!!

grafikken på disse bildene var langt under hl2 grafikken!!!

ok da.. jeg tuller litt, :blush: Men syns en del ting er bedre enn i hl2, f.eks træra og en del detaljer..

Skrevet
..Aldri hørt om Stalker. Men kanskje jeg tar og prøver d!

du trenger ikkje å forhaste deg, er lenge før spelet kjem ut.

Skrevet

Ah, jeg liker den "ødelagte" grafikken så godt! :love:

Mye bedre med ripete, skitne, og amatør-modifiserte (bruke teip for å sette på ting etc.) våpen osv enn den "perfekte", sleipe grafikken som man får i HL2, FarCry osv!

Skrevet
[iC' date=09/01/2005 : 20:46] Ah, jeg liker den "ødelagte" grafikken så godt! :love:

Mye bedre med ripete, skitne, og amatør-modifiserte (bruke teip for å sette på ting etc.) våpen osv enn den "perfekte", sleipe grafikken som man får i HL2, FarCry osv!

word stalker er jo bare :love:

Skrevet (endret)

Jeg håper dette spillet ikke flopper....

Kan bli noe alla DueseX 1 :yes: , men kan også bli et DueseX 2 :no:

En ting som synes helt klart allerede er at det er russere som lager spillet... de er som kjent ikke så veldig gode på engelsk dialog i spill...

http://gamer.no/bilder/spill/stalker_oblivion_lost/254.jpg

Bare ta å les hele dialogen din avatar har med hans oppdragsgiver.

Endret av LOBOS
Skrevet
En ting som synes helt klart allerede er at det er russere som lager spillet... de er som kjent ikke så veldig gode på engelsk dialog i spill...

Kan jo bli ganske bra det da. Dårlig engelsk med russisk uttale. Tror det kan løfte stemninga jeg :thumbup:

Skrevet (endret)
Jeg har lest man kan kjøpe en egen 64-bit versjon av dette spillet når det kommer ut. Og selvfølgelig 32 bit..

det skal kome ein 64bit versjon, men denne kjem nok ei stund etter at den vanlege versjonen har komt ut.

er ikkje russarar som har laga spelet, men ukrainarar ;)

Endret av ttt
Skrevet

Hmmm.. var ikked dette to hakk verre enn det som har blitt vist oss tidligere eller er det bare jeg som blingser?

Anyways, jeg tror det spillet her kommer til å bli drept av forventingene som er satt opp mot det.

Skrevet
Hmmm.. var ikked dette to hakk verre enn det som har blitt vist oss tidligere eller er det bare jeg som blingser?

kjem an på kva du har sett tidlegare det ;) det har blitt vist både betre og dårlegare bilder ein dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...