Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toppers... bygde ny pc i dag for wow. ( vel ikke bare, men wow er ett pluss ;) )

 

men.

Pcen funker ikke. Ergo får jeg ikke lasta ned. :(

Det er bare så altfor typisk.. Jeg bygde meg en pc jeg og. Og det er alltid noe å fikse på.. Bygde min "kun" for kotor 2. Så jeg enda litt tid til å fikse alt mulig :)

 

Lykke til med maskinen din og wow :yes:

Lenke til kommentar
Noen (HW.no) burde si til Blizzard at vi vil ha norsk server :yes:

Lag en underskriftliste så skal jeg finne fram klasselista mi ;)

Skjønner ikke at folk absolutt vil ha en norsk server. Når du spiller WoW skal man snakke engelsk. Feelingen blir litt vekke når en snakker norsk.

Det er jo gøy å bli kjent med folk fra andre land også......

Lenke til kommentar
Noen (HW.no) burde si til Blizzard at vi vil ha norsk server  :yes:

Lag en underskriftliste så skal jeg finne fram klasselista mi ;)

Skjønner ikke at folk absolutt vil ha en norsk server. Når du spiller WoW skal man snakke engelsk. Feelingen blir litt vekke når en snakker norsk.

Det er jo gøy å bli kjent med folk fra andre land også......

Engelsk er nok det beste. Jeg hadde mistet totalt eventyr følelsen, med masse svensk shitprat på skjermen :thumbdown:

 

"2 sekondar, jag må bara baijsa"

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som tør å satse på 23.58 i Paris, London tid?  :D

Etter at jeg har lest igjenom nyheten på http://en.wow-europe.com/ nok en gang, så oppdaget jeg noe jeg ikke la merke til første gangen, blei så gira til og begynne med at jeg ikke la merke til dette:

 

We are also providing you with regular news updates on this page about the Final Beta while maintenance continues. So stay tuned!

 

Så jeg tviler sterkt på om FB kommer denne helga :cry:

Lenke til kommentar

nei ikke alle er ferdig enda :) tar liksom litt tid når man får gjenomsnittlig 16kb's :)

 

men det viktigste er jo at jeg får spillt da :)

 

kan godt starte enten i dag eller i morra for min del, da vet jeg i hvertfall at så snart jeg har lasta det ned (maaaaange timer til) kan jeg spille nesten med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...