Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som bor i Moss som har 1.1.2? :p

Er 31 timer til det er ferdig :o

Tenk om det kommer i natt?

I have

wtf, visste ikke at du bodde i Moss, Jeløya her :p

 

For oss som har lastet ned US OB klient og patcha den, har viden riktige versjonen da?

Mest sannsynlig ikke..

Lenke til kommentar
til alle som må laste ned den nye klienten, last den ned HERFRA isteden, en ftp med 100 ganger bedre fart enn bt klienten til blizz :)

 

tok den selv derfra for ei uke sia ;)

Hm.. jeg synes jeg har brukbar fart på blizzard-bittorrenten jeg :)

 

Den spretter litt mellom 60-70 og 130. Ikke "superfart" men er nok ferdig til final beta begynner.

 

edit: men jeg tror blizz bør ordne så den viser litt mer RIKTIG fart, spesielt på upload.

Jeg ligger nemlig ofte på 47KiB/s ifølge downloaderen, selv om jeg kun har 256kbit opp (32KiB/s). Og så detter den ofte ned i 0 også da.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Hm.. jeg synes jeg har brukbar fart på blizzard-bittorrenten jeg :)

 

Den spretter litt mellom 60-70 og 130. Ikke "superfart" men er nok ferdig til final beta begynner.

er forskjellig fra bruker til bruker da, noen får god fart, andre helt ræva... hvis man ikke får åpnet porter på firewall f.eks ;)

 

uansett er det kjekt med backup plan, og jeg vet om folk som har lasta ned fra den ftpen med 1mbps, loaden er sikkert høy nå da :p

Lenke til kommentar
Hm.. jeg synes jeg har brukbar fart på blizzard-bittorrenten jeg :)

 

Den spretter litt mellom 60-70 og 130. Ikke "superfart" men er nok ferdig til final beta begynner.

er forskjellig fra bruker til bruker da, noen får god fart, andre helt ræva... hvis man ikke får åpnet porter på firewall f.eks ;)

 

uansett er det kjekt med backup plan, og jeg vet om folk som har lasta ned fra den ftpen med 1mbps, loaden er sikkert høy nå da :p

Såklart :)

Lenke til kommentar
hvordan åpner jeg porter på firewallen min? (har den windows firewallen man får i sp2)

Den firewallen anbefaler jeg deg å rett og slett skru av, og laste ned en annen firewall.

Windows-firewallen har jeg KUN hatt trøbbel med (visse programmer funker ikke skikkelig, noen funker ikke i det hele tatt osv.).

 

Men når det er snakk om å åpne porter så er det vanligvis firewaller i routere og lignende som menes.

Software-firewaller har vanligvis (ihvertfall alle jeg har sett) instillinger for hvert program, hvor du kan la programmene du bruker få ubegrenset tilgang til internett f.eks.

 

ps: om du har lyst til å skifte firewall så ville jeg gått enten for Kerio firewall eller Zonealarm.

Jeg bruker kerio, men smak og behag :p

Lenke til kommentar
hvordan åpner jeg porter på firewallen min? (har den windows firewallen man får i sp2)

Deaktiver hele dritten på Security Center som ligger nede med klokken.

Søk på nettverksdelen av forumet til hw.no der ligger det garrantert mange poster om emnet.

 

 

Ang den ftp'en så fikk jeg 100kB/s fra den uten problemer. Det mens jeg laster opp og ned fra DC i store hastigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...