Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Endelig.. Lastet ned 1.1.2 eugb klient for noen dager siden, så jeg er klar for dyst! :p

Hvor lastet du det ned fra?

 

Kan noen si meg en plass jeg kan laste det ned kjappt fra??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har du portene åpen er det bare å la den gå. Jeg brukte 6 timer på en 8000/640 linje.

Ok, har åpnet portene og sitter på en NGT 1200 linje.....vil det ta lang tid da? Nå ligger det bare på 15! :cry:

Lenke til kommentar
Går jo sånn passe kjapt da; Ligger jevnt på en 70-80 KB/s Max til meg er 270 KB/s, så kunne jo med fordel gått raskere da  :roll:

Ja. Jeg sitter på en 8 MB ngt linje. Men får liksom ikke noe mer enn 10 kbps. Hvordan linje har du?

Har en NGT Delta 2400 linje. Ligger på en 100 KB/s nå :w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Går jo sånn passe kjapt da; Ligger jevnt på en 70-80 KB/s Max til meg er 270 KB/s, så kunne jo med fordel gått raskere da  :roll:

Ja. Jeg sitter på en 8 MB ngt linje. Men får liksom ikke noe mer enn 10 kbps. Hvordan linje har du?

Har en NGT Delta 2400 linje. Ligger på en 100 KB/s nå :w00t::dribble:

men i svarte faen! :D Har du åpnet noen porter eller noe?

Lenke til kommentar
Alle norske join den første serveren som starter på bokstaven N! :D

Hva om serverne er navngitt som i den amerikanske betaen? :D:p

Test 1

Test 2

Test 3

osv....

 

Isåfall blir vel Test 14 mest logisk ettersom N er den 14. bokstaven i alfabetet.

 

 

 

Ang porter står følgende på Blizzard sin downloader help page:

"Be sure that the router configuration has Ports 3724, 6112, and 6881 through 6999 forwarded to your computer, and only your computer. Having the same port forwarded to more than one computer connected to the router can cause a conflict, which may result in slow download speeds. More information and instructions on how to forward ports for some popular routers can be found on our Blizzard Downloading Networking Help page under the Routers section."

Kilde: http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0819p

Endret av nåvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...