Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker admin passordet til Netopia ruteren? Har forsøkt med admin/noway og ngt/Tshml55.

Mulig det har skjedd noen forandringer der, jeg var ikke i stand til å logge på min her før jul. Har alltid fungert med admin/noway, men nå går ikke det lenger, fungerer heller ikke å generere login slik noen kunne før.. Hør med NGT.

Lenke til kommentar
hei

 

hvordan kan jeg få det til å gå fortere har vanlig 1024kb adsl i fra telenor, bruker kun windows firewallen som jeg har disabla nå. men får fortsatt ikke mer en 20kb's.

 

hva kan jeg gjøre? har azureus men er ikke helt sikker på hvordan jeg åpner denne torrent filen i azureus, noen hjelp årker ikke vente i 24-40 timer på at dette spillet skal bli ferdig.

 

hadde jo håpet på at fileplanet skulle få filen men virker jo ikke sånn.

 

HJELP!!!!!! :) gleder meg så sinnsykt har ikke spillt det siden us open beta, og må si jeg var frista til å kjøpe den amerikanske utgivelsen av spillet da jeg var en tur i oslo i går, de hadde noen ytterst få kopier på spiderman.

 

uansett håper noen kan gi meg noen tips.

Har du forwarda portene som bittorrent bruker i routeren da? Les litt lenger tilbake i tråden for en liten oversikt over hvilke porter som må åpnes og forwardes.

Lenke til kommentar
You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time.

 

 

Dette må da bety at vi CB-folk slipper å laste ned noe nytt?

Jepp, er vel nettopp det det betyr. Vi har jo alt versjon 1.2.1, og det må sikkert de som laster ned 1.1.2 nå patche til også.

Lenke til kommentar
Tenker jeg tar natta...  Så er jeg frisk og rask til WOW i morgen...

Kommer ikke til å klare å sovne jeg :no:

Hehe...

 

jeg kom til soverommet og la meg ned... Men, nei... tenk om Wow blir sluppet klokken 12, eller kanskje 1??

 

Måtte bare sitte oppe en liten stund til...

 

Jeg jobber aktivt med å få mine bekjente som allerede har klienten ferdig nedlastet til å være med på upload... (seede)..

Synest alle som ikke har desperat behov for linja si i natt skal være snille og hjelpe de stakkars som må vente i kanskje 20t+ på nedlastning...

Har til nå fått 5 av mine kamerater til å hjelpe til med dette..

Lenke til kommentar

yay 30mb lastet ned, bare en liten evighet igjen, burde jo være ferdig i neste uke en gang da :) bra jeg kjøpte meg tales of symphonia til gamecuben i dag, de lover 80 timers gameplay så det burde jo oppholde meg litt :)

 

hadde virkelig ønsket blizzard kunne valgt andre metoder for å laste ned betaen, som for eksempel å inkludere den på pre order pakka :) eller sendt dvd plater med klienten til de som ville ha den.

 

det er vel tilfeldigvis ingen som bor i nerheten av notodden som har lastet ned klienten å ønsker å dele den på noen cd plater som jeg kunne skaffet......tviler sterkt :)

Lenke til kommentar
Tenker jeg tar natta...  Så er jeg frisk og rask til WOW i morgen...

Kommer ikke til å klare å sovne jeg :no:

Hehe...

 

jeg kom til soverommet og la meg ned... Men, nei... tenk om Wow blir sluppet klokken 12, eller kanskje 1??

 

Måtte bare sitte oppe en liten stund til...

 

Jeg jobber aktivt med å få mine bekjente som allerede har klienten ferdig nedlastet til å være med på upload... (seede)..

Synest alle som ikke har desperat behov for linja si i natt skal være snille og hjelpe de stakkars som må vente i kanskje 20t+ på nedlastning...

Har til nå fått 5 av mine kamerater til å hjelpe til med dette..

Prøvde å seede med 2.3 mbit ut jeg, og alle porter i orden også videre. fikk 5 - 10 KB/s ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...