Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vedkommende som kallte seg Aguilar har logga av nuh da. Er det noen faktisk bekreftelse på at dette er en ansatt hos Blizzard, og ikke sprøyt fra ende til annen? Ganske sikker på det, ja. Uansett; han sa noe gøy: Dem har ikke bestemt seg for hva dem skal gjøre med folk som registrerte seg tidligere/prøvde å registrere seg. Kanskje det blir ban? Da skal jeg le godt.
Djevlen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vedkommende som kallte seg Aguilar har logga av nuh da. Er det noen faktisk bekreftelse på at dette er en ansatt hos Blizzard, og ikke sprøyt fra ende til annen? Han ble spurt om dette, og kunne ikke bevise at han var den ekte CM'en. Men #wow er en seriøs kanal og jeg tviler sterkt på at dette bare var oppspinn.
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvor vanskelig? Vel, Veldig! Gjorde det tidligere, da gikk det an å auth'e seg, men nå står det bare at jeg har gjort det, og at jeg trenger +r! Fysjom.
Djevlen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vedkommende som kallte seg Aguilar har logga av nuh da. Er det noen faktisk bekreftelse på at dette er en ansatt hos Blizzard, og ikke sprøyt fra ende til annen? Ganske sikker på det, ja. Uansett; han sa noe gøy: Dem har ikke bestemt seg for hva dem skal gjøre med folk som registrerte seg tidligere/prøvde å registrere seg. Kanskje det blir ban? Da skal jeg le godt. Da kan vi le i kor
PcT Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 De kan ikke banne folk for å gjøre en feil selv.. De skulle ALDRI lagt ut den siden..
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Du sa det selv, du måtte gjøre noe for å få fram den knappen inni spillet. Da har du ikke gjort en feil, da har du driti på draget.
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 De kan ikke banne folk for å gjøre en feil selv.. De skulle ALDRI lagt ut den siden.. Stemmer! Det var blizzard selv som gjorde det mulig at forlk kunne lage kontoer....
Kasp Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 De kan ikke banne folk for å gjøre en feil selv.. De skulle ALDRI lagt ut den siden.. SElvfølgelig ikke. Tipper at de sletter alle de som regga seg på det tidspunktet da linken var oppe.
Djevlen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Blizzard har lagt seg på en "ingen unntak"-linje når det gjelder cheatere og folk som ikke følger forskriftene. Skal ikke se bort i fra at de diskuterer om det skal bannes. Det hadde i så fall vært tøft!
riversen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye..
Naits Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye.. Er ikke dette reklame?
Kasp Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Blizzard har lagt seg på en "ingen unntak"-linje når det gjelder cheatere og folk som ikke følger forskriftene. Skal ikke se bort i fra at de diskuterer om det skal bannes. Det hadde i så fall vært tøft! Etter min mening ville det vært totalt uprofessjonelt. De som eventuelt måtte ha registrert seg da den siden var oppe, kunne jo ikke noe for det. Eneste de gjorde, var å være faste WoW-tilhenger som gledet seg kjempemye til FB ble released og da oppdaterte siden hele tiden.. Så det virker helt ut på jordet at de skal banne folk for det, med mindre de har, som Plomma2 sa: Du sa det selv, du måtte gjøre noe for å få fram den knappen inni spillet. Da har du ikke gjort en feil, da har du driti på draget.
Plomma2 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye.. Er ikke dette reklame? For hva? En IRC-kanal? Tror ikke det tels på noen måte.
Naits Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye.. Er ikke dette reklame? For hva? En IRC-kanal? Tror ikke det tels på noen måte. Jeg bare spør
riversen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye.. Er ikke dette reklame? For hva? En IRC-kanal? Tror ikke det tels på noen måte. Jeg bare spør På en måte så er det vel det, men jeg håper det ikke blir slått så sterkt ned på kan du si..
Naits Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vil gjøre dere oppmerksom på #wow-g.no @ quakenet folkens.. Så slipper vi å spamme denne tråden så altfor mye.. Er ikke dette reklame? For hva? En IRC-kanal? Tror ikke det tels på noen måte. Jeg bare spør På en måte så er det vel det, men jeg håper det ikke blir slått så sterkt ned på kan du si.. Det er jo på en måte en direkte konkurrent til et forum, men den diskusjonen trenger vi ikke å ta
Tåkefyrste Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 De kan ikke banne folk for å gjøre en feil selv.. De skulle ALDRI lagt ut den siden.. Stemmer! Det var blizzard selv som gjorde det mulig at forlk kunne lage kontoer.... vel, såklart de kan banne dere, det er blizzard sitt spill, og hvis de ser på dette som en overtredelse kan de helt fint banne dere.
Rubex Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 De kan ikke banne folk for å gjøre en feil selv.. De skulle ALDRI lagt ut den siden.. Stemmer! Det var blizzard selv som gjorde det mulig at forlk kunne lage kontoer.... vel, såklart de kan banne dere, det er blizzard sitt spill, og hvis de ser på dette som en overtredelse kan de helt fint banne dere. Jeg er ikke en av de som har gjort det... venter på offisiell signup jeg. Driter vel forsåvidt i om de banner folka som har lagd konto allerede. Saken er den at de ikke kan banne folk som har betalt for å få spille... Hadde vert noe annet dersom de cheatet. Da er det god nok grunn for ban, men dersom noen har unyttet en "feil" som blizzard SELV har gjort, kan de ikke straffe andre for det....
WarpX Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 jaja... jeg for min del tar natta antar jeg, er lei av "vente-på-final-beta"-leken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå