Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg laster det ned nå men det går utrolig seint.

5-30kbs

det er ikke noe annet sted uten den blizzard BT greia som jeg kan laste det ned fra ?

Kan du ikke bare lese litt bakover i tråden, så finner du det ut akkurat som alle andre! WoW-Torrents har alt ...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Tror nok du kan ta det med ro også, for det ser ikke ut til at det kommer med det første. :(

Skrevet

jeg brukte den offisielle, fikk faktisk bra speed, var i går natt. Lå på 140-160 kb/s

nå er det ut å drekke litt og satse på at F B har starta når jeg kommer hjem.

Skrevet (endret)

Hvorfor i helsikke gidder ikke Azuureus å laste??? Det står bare Filenotfoundexeption.....

Noen som kan forklare hva som er galt?

Endret av Kulor
Skrevet (endret)
As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

Må man ha den beta-kiten for å spille det, eller går det an for alle å være med etterhvert? Jeg har sinnsykt lyst å spille det, men har ikke kjøpt noe final beta kit eller noe...

Endret av rudolfrock
Skrevet
droppa å drekka i dag jeg pga WoW. så nå håper jeg at det kommer ut i kveld

blir nedtur hvis det ikke kommer da

jeg vet :( har ikke drekki siden sist helg :cry:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

europa siden er nede!! Kanskje det skjer noe! :ohmy:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Begynte nedlastningen i dag (lørdag) klokka 1! Nå er klokken snart7 og nedlastningen harkommet til 21 prosent. :hmm: Pc'en min skal IKKE av i natt! :D

HÆ????

Ossen laster du??? jeg har holdt på siden 4 og er kommet til 4%

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
nope

nope hva? At det ikke skjer noe? Den siden der du lager enn acc. kan ikke vises nå, før i dag var det Acsess Denided.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...