Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

En kompis av meg som sitter ved siden av meg her har litt problemer....

 

Jeg lastet ned spillet i natt og sendte det til han nå. Jeg har innstallert det og oppdatert, men når han skriver inn en acc. og prøver å logge inn så kommer det ikke noe oppdatering! Bare "Connecting" som på bildet. Har dere noen tips?

Det er da ingen krise om han ikke får patchet nå. Det gjøres jo i løpet av kort tid når betaen starter uansett. Litt tålmodighet nå! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig dette er "old", men jeg prøvde akkurat nå å logge inn med random user/pass, og får nå opp at informasjonen jeg har skrevet er feil. Det betyr at loginserverne er oppe.

 

Kan noen med konto fra Closed Beta forsøke å logge seg inn for å se hva som skjer da?

Lenke til kommentar
til aller dere som diskutere om serverne er oppe, jeg har CB acc og kan logge inn, men når jeg kommer til der jeg skal velge server å spille på, er det tomt :)

Hva annet kan man forvente? tror ikke dem setter opp serveren uten å announce det.

hehe, hadde ikke forventet noe annet, eller hadde kanskje forventet at jeg ikke kom inn i hele tatt

Lenke til kommentar

Håper så jævlig at den kommer idag!!!

 

Litt morsomt... hele uken har det vert sånn: Mandag:Few days.. Tirsdag:kanskje i morgen.. Onsdag:idag?..Torsdag:idag da!... Fredag:der ja, men ingen account laging...Idag: i kveld! i kveld!(satser jeg på) osv(?)

Pointet mitt er at hver eneste dag blir det nye spekulasjoner i det evige! :no:

 

Damn.. kan ikke bare FB komme snart?? Satser på i kveld ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...