Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(ahdrage @ 08/01/2005 : 19:34)

(Xane @ 08/01/2005 : 19:30)

Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå smile2.gif

Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund thumbup.gif

Litt off topic, men hvordan fikser du det? Jeg har Firefox, men visste ikke at det gikk an.

Extension som heter reloadevery

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå :)

Skal ikke se bort ifra det nei.... ;)

Jeg sitter bare å ser her... Kommer garantert ett innlegg 10sek etter signup har startet...

Vi kan lage en konkurranse av det :)

 

EDIT: 60lesere og på en lørdagskveld :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Begynte nedlastningen i dag (lørdag) klokka 1! Nå er klokken snart7 og nedlastningen harkommet til 21 prosent. :hmm:  Pc'en min skal IKKE av i natt! :D

HÆ????

 

Ossen laster du??? jeg har holdt på siden 4 og er kommet til 4%

Laster ikke på noen spessiel måte (tror jeg... :whistle: ). Laster ned fra wow-europe. Har en nedlastningshastighet på 24-44 kb\s. Har 2mbit linje. Når spillet er ferdig lastet ned, kan jeg begynne å spille det da, eller er det ikke kommet ut enda?

:w00t:

Å ja... Kaskje det er fordi du har en 2mbt linje... Jeg har 1...

 

Men betyr det at den skal gå 10-20 kb\s?

 

+at det står jeg er bak en firewall... Jeg har skrudd av både firewall-en på routeren og på antivirusprogrammet... er det noen andre Brannmurer på Windows uten om Service pack2?

Tror ikke det må være 10-20 mbit\s, det er nok litt hipp som happ. Hos meg dumper det rett som det er ned i 16 kbit\s også. Har du deaktivert brannmuren i servicepack2? Dette skal hvis gjøre nedlastningen raskere.

Lenke til kommentar

:yes: etter som det æ har forstått, så er det bare innstallen man kan laste ned, og selve final beta er ikke sluppet? Ka tid slippes final beta da?

 

 

OFFTOPIC: får ikke tak i pre-order kit :cry:

 

EDIT: bor i stavanger. Hvis noen kan fortelle mæ kor det går an å få tak i så blir æ veldig glad

Endret av Warlord Nazdreg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
etter som det æ har forstått, så er det bare innstallen man kan laste ned, og selve final beta er ikke sluppet? Ka tid slippes final beta da?

 

 

OFFTOPIC: får ikke tak i pre-order kit :cry:

Man laster ned innstallen til Final Beta. :)

 

Det er ganske liten sjangs for at det er noen pre order kit's igjen ja, desverre. Men du kan jo lete rundt i hele byen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...