Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Andre som får samme melding? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Final Beta Update Thundgot, 08/01/2005 Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience. : dette betyr kansje at denkommer på mandag ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) De sitter jo oppe "around the clock" da, noe som tilsier 24/7.. Jeg vil tro at den garantert kommer i løpet av helga.. Edit: Husk på, blizz har alltid en backup plan Endret 8. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Lurer på en ting, hva er det egentli de i Blizzard som sitter oppe "24/7" gjør? Hva er det som tar så lang tid? Hvis de kunne gi litt mer konkret info underveis så hadde det kanskje vært forståelig at det tar tid, men de er jo tause som..... det er game masters, de utvikler ikke, det er lvl mye folk som går rundt og ordner opp i problemer nå er det nok heller teknikerene som holder på med å sette opp nye servere og slikt, og det er de vi venter på, tviler sterkt på at developerene gjør noe annet enn å skrive software Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 https://signup.wow-europe.com Lenke til kommentar
Naits Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Andre som får samme melding? Få en link, slik at andre også kan prøve Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 ok, nå begynner jeg å bli lei av 21 kb\s Hvilke porter må jeg åpne? eventuelt, hvor an jeg få tak i ordentlige WoW beta torrent filer? (finnes det?) Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Andre som får samme melding? Få en link, slik at andre også kan prøve kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå Lenke til kommentar
Mooo Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg får ikke aktivert min konto. Linken som er postet over fungerer ikke. Noen andre som opplever det samme som meg? Mooo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg får ikke aktivert min konto. Linken som er postet over fungerer ikke. Noen andre som opplever det samme som meg? Mooo Det er nok fordi det ikke er helt klart enda. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Andre som får samme melding? Få en link, slik at andre også kan prøve kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå Nå kommer ikke jeg heller inn på siden. Ser ut som starten er like rundt hjørnet(får vi håpe) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg får ikke aktivert min konto. Linken som er postet over fungerer ikke. Noen andre som opplever det samme som meg? Mooo kommer meg ikke inn på den engang jeg.. men kan det ha noe med at alt det blir overbelastet.. kan minne meg om da steam kom ut ingen ting virka på 1 uke ^^ Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Andre som får samme melding? Få en link, slik at andre også kan prøve kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå Nå kommer ikke jeg heller inn på siden. Ser ut som starten er like rundt hjørnet(får vi håpe) Ting ser bedre ut nå ja. Det virker som Blizzard har hensikt med å slippe FB idag. Eventuelt i natt Lenke til kommentar
Mooo Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 /cast spellname betyr dette at det går ann å scripte spell casting i WoW? Mooo Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) /cast spellname betyr dette at det går ann å scripte spell casting i WoW? Mooo Ja til en hvis grad. EDIT: Eller var det slik at de fjernet /cast commandoen i siste patch? Endret 8. januar 2005 av Zlash Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 nå tror jeg loginserver er nede igjen.....? Lenke til kommentar
Mooo Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ligger i hvert fall med i hjelpe manualen på denne releasen edit: da snakker jeg om /cast spellname Mooo Endret 8. januar 2005 av Mooo Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er absolutt med håpepå gjengen . Men jeg har mine tvil. Virker som for meg at de baer gjør seg klar. De må jo faktisk teste sine egne sider før andre kan komme inn på de. Jeg vil tippe mandag. Håper jeg tar feil Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 https://signup.wow-europe.com "It's hammer time!" Tipper den siden kommer til å være meeeeget belastet når den åpner igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå