Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@gjest: Frekkt av han å sende deg regning da det var han som bommet på riktig hull! Egentlig du som burde gitt han en smekk!

Han var nok ikke i feil hull. Hun har antagelig vært så anspent og sjokket at hun rett og slett gjorde på seg.

Skrevet (endret)

Hmm? Utenom de "vanlige stedene" blir det vel parkeringsplass, boblebad, skauen, barneskole.. De jeg kom på i farta. (;

Edit: Kommaleif

Endret av Sapientia
Gjest heyhoe_guest
Skrevet

Har fingra ei midt i sentrum mens jeg satt å prata med to kompiser :p

Skrevet
Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... :blush:

Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du :confused:

• Liker 1
Skrevet
Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... :blush:

Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du :confused:

De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig.

Skrevet

De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig.

Jeg trodde da at sex = samleie, men mulig jeg tok feil der også :p

Skrevet

De rakk andre ting, men ikke fullt samleie (eller sex, som det kalles). Fotball = soccer, om du vil.

• Opprett ny...