Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I byparken. På en lørdagskveld. Kom et par mennesker gående forbi ja.. Og på en strand i syden på kvelden. Var bare vakter som kom gående forbi da.

Endret av Solch
Skrevet

På gaten i Køben, en mandagskveld, aner ikke klokkeslett.

Long story short; klassetur med høyskolen, hook'a opp med ei fra kullet, trodde vi gikk inn i en sidegate - men rundet kun et hjørne. Var drita som fy, men gud så i satans kleint det var når vi ble ferska av noen andre fra kullet.

• Liker 2
Skrevet

Badstu, eller kanskje på stranda i syden i solnedgangen. Var ingen andre mennesker tilstede i noen av tilfellene.

onani altså?

Postet av anonym: c3f2d3384ac0526005d06bc084526ab8

Hehe, ser den dårlige formuleringen nå ja. Mener andre mennesker enn meg og partneren.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Forspill på trikk og buss (diskré, så ingen ser det) - sinnsykt pirrende, og sex i sengen til mamma, haha, huff.

Endret av Frk. Snasen
Skrevet

Ser at det er noen her som har hatt sex på bussen og da skjønner jeg bare ikke hvorfor busssjåføren ikke merker hva dere virkelig driver med! Hvordan er det egentlig mulig?

Skrevet (endret)

Man trenger ikke stå i midtgangen og ta dama bakfra så klaska gjaller. Det går an å være litt diskre. Skjørt er veldig kjekt der.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Skrevet

Ser at det er noen her som har hatt sex på bussen og da skjønner jeg bare ikke hvorfor busssjåføren ikke merker hva dere virkelig driver med! Hvordan er det egentlig mulig?

Jobben hans er å ha øynene på veien, derfor.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg er på en buss så ser sjåføren av og til i speilet og han ser på passasjerene. Når bussen stopper og noen skal av så pleier jo også sjåføren å se i speilet for å liksom se at passasjeren går ut og at han lukker døren osv. Hvordan går det da an å ikke bli oppdaget? :hmm:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...