Gå til innhold

Uti Vår Hage (nett-TV)


Steina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så UTROLIG KULT!!!! at du har lagt ut Ut I Vår Hage..

 

Jeg satt og så på det på nettet ved juletider..Og spørr du om noen har sett det er det ingen som forstår hva du snakker om :!:

 

Den episoden med Børge Ausland er kuuuul :thumbup:

 

" Folkens...Vi er nødt til og snu......" Mongoen: " NEI! ! ! ! ! ! Dette er GØY!!!!!"

 

 

 

:thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål til dere som bruker FF:

 

Er nett-tv like klikk hos dere som det er hos meg? Jeg kan se på, men kan ikke pause, stoppe, skru opp lyden, få fullskjerm, spole. Ingen av knappene virker. Går det an å fikse dette, og i så fall, hvordan?

hmm... husker iallfall at jeg ikke fikk satt på fullskjerm med FireFox.. så siden IE ikke vil bort, så brukte jeg den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+1242

waat?

Ok. jeg tenkte på kariærene deres.

Ellers syntes jeg ut i vår hage er ganske fet, men vet ikke hvilke some r bedre av ut i vår hage og team antonsen.

Og den sangen i begynnelsen er ikke den i Spranos, da en dame synger "ut i vår hage blablabla" med veldig lys tone :thumbup:

Lenke til kommentar

Ble det laget en sesong 2 også?

 

Jentene i "panelet" som snakka om Mobilpolitiet var utrolig søte. Spesiellt hun til høyre :love:

Sangen i begynnelsen er nok noe de har lagd selv. Det ligner mye på de pakistanske sangene som høres norske ut, noe Bård og Harald har laget sketsjer av tidligere også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...